Napisano 30 Lipiec 201014 l Witam, Mam zrobioną animacje postaci i teraz tak: 1. Jakim sposobem umieścić rakietkę do tenisa w ręce postaci? Ręka wykonuje różne szybkie ruchy i animowanie klatka po klatce skutkuje tym, że rakietka skacze w dłoni. Mogę ją przytwierdzić w jakiś bardziej zautomatyzowany sposób? 2. Podczas animacji, aby przenieść klucze w inne klatki kopiowałem każdy klucz, każdego kontrolera osobno (co było żmudne i zajmowało dużo czasu). Animację cały czas dopieszczam i nie chcę tego powtarzać więc jak mogę przenosić klucze jednocześnie wszystkie razem? (oprócz zaznaczania wszystkich kontrolerów, można stworzyć jakąś grupę etc?) 3. Niektóre ruchy muszę przyspieszyć lub spowolnić. Jak to zrobić bezpiecznie, aby reszta animacji się nie pochrzaniła? Proszę o praktyczne porady :) animuję w maya
Napisano 30 Lipiec 201014 l 1. Parent Constraint 2. zaznacz wszystkie kontrolery i stworz Character Set. 3. Mozesz probowac w Trax Editorze, albo po prostu skalujac w Graph Editorze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto