Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc.

Robie projekt duzego budynku architektonicznego ktorego zewnetrzne elewacyjne sciany maja miec strukture jak pogieta biala kartka papieru. To nie sa duze wygiecia. Nadanie modyfikatora noise nie wystarcza bo wyglada nierealnie i za ostro. Wlasciwie to potrzebuje to tylko do renderow wiec myslalem o stworzeniu mapy diplacementowej ale niestety nie mam takiej i nie potrafie tak zrobic zeby przejscia pomiedzy zalamujacymi plaszczyznami byly lagodne bo calosc ma byc zrobiona z gladkiego bialego betonu architektonicznego. Jakies pomysly?

z gory wielkie dzieki

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 805
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

eee pogiąć kartke papieru wg uznania?

potem zrobić jej zdjęcie i obrobić w ps, robić z tego mapy

:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności