gustaw11 Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Czesc. Robie projekt duzego budynku architektonicznego ktorego zewnetrzne elewacyjne sciany maja miec strukture jak pogieta biala kartka papieru. To nie sa duze wygiecia. Nadanie modyfikatora noise nie wystarcza bo wyglada nierealnie i za ostro. Wlasciwie to potrzebuje to tylko do renderow wiec myslalem o stworzeniu mapy diplacementowej ale niestety nie mam takiej i nie potrafie tak zrobic zeby przejscia pomiedzy zalamujacymi plaszczyznami byly lagodne bo calosc ma byc zrobiona z gladkiego bialego betonu architektonicznego. Jakies pomysly? z gory wielkie dzieki
Przemekd Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 eee pogiąć kartke papieru wg uznania? potem zrobić jej zdjęcie i obrobić w ps, robić z tego mapy :)
Rekomendowane odpowiedzi