Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

małe pytanko:

czy używanie "use NURMS subdivison" z palety subdivision surface przy modelowaniu poly mniej obciąża komputer w czasie pracy i renderu niż turbosmooth? zawsze używałem tylko turbosmootha ale właśnie pracuję nad większym projektem i robią mi się miliardy poly, odkryłem właśnie tego NURMSA i w tym co robię efekt wygląda tak samo jak w turbosmooth, a licznik poly się nie zwiększa. komputer jest mniej obciążony czy to tylko pozornie?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja jakoś z przyzwyczajenia używam NURMSA niż TS a jak obiekt jest dośc daleko to krawędzie po prostu można potraktować chamferem a potem zwykłym auto smoothem.

Na pewno nie można robić tak, że robimy prosty obiekt LP a resztę za nas wykonuje TS lub NURMS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności