koton Napisano 13 Sierpień 2010 Share Napisano 13 Sierpień 2010 małe pytanko: czy używanie "use NURMS subdivison" z palety subdivision surface przy modelowaniu poly mniej obciąża komputer w czasie pracy i renderu niż turbosmooth? zawsze używałem tylko turbosmootha ale właśnie pracuję nad większym projektem i robią mi się miliardy poly, odkryłem właśnie tego NURMSA i w tym co robię efekt wygląda tak samo jak w turbosmooth, a licznik poly się nie zwiększa. komputer jest mniej obciążony czy to tylko pozornie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 13 Sierpień 2010 Share Napisano 13 Sierpień 2010 Ja jakoś z przyzwyczajenia używam NURMSA niż TS a jak obiekt jest dośc daleko to krawędzie po prostu można potraktować chamferem a potem zwykłym auto smoothem. Na pewno nie można robić tak, że robimy prosty obiekt LP a resztę za nas wykonuje TS lub NURMS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się