Jump to content

IGS, NURBS i Max


Darthapul
 Share

Recommended Posts

Heja!

 

Mam problem Z powiazaniem Maxa i programow CAD. Exporter maxa wypuszcza tylko obiekty robione na NURBSach (uzywam wersji 5.1) - co jest wyrznie powiedziane w helpie i przetetsowałem. Obiekty robione na Editable Poly i wygladzane NURMSami nie chca sie przeksztalcac do NURBS (import do istniejacego obiektu NURBS tez nie dziala).

 

Czy jest jakis plug potrafiacy przerobic editable poly na NURBS lub po prostu wypuscic IGS\'a z obiektu innego niz NURBS? Na Maxplugins.de nic takiego nie wpadlo mi w oko, ale moze przegapilem,...

 

THX za podpowiedz...

 

Paulus.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma takich pluginow przy pomocy ktorych mozna by poly przerobic na nurbsy.jest to malo realen do wykonania a pozatym wiekszosc a chyba wszystkie softy cad obsluguja formaty plików meshowatych bo poprostu muszą bez mesha nie bylo by nurbsów. do igesa niewepchniesz mesha nawet o tym nie mysl i nie szukaj tak zdolnych pluginow bo i tak nie znajdziesz. Dla rhino3d jest takowy ale potrafi zrobic z mesha nurbs tylko ze kazdy poligon to oddzielny surface wiec nadaje sietylko do prostych obiektow bardzo prostych ktorych i tak pozniej niedaje sie zbytnio modyfikowac

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy