Napisano 3 Październik 201014 l Wygląda jakby nie miał zawieszenia, lub ważył 3-4 razy więcej niż normalny wóz :P Nie wiem czy taki styl nadaje się do muscle.
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Podstavsky dzięki za rady, no zdecydowanie zaduzy ale to wina przekombinowanego materiału studia i takie refleksy się zrobiły, z glossem walczę cały czas. Ogólnie poprawie to i juz to będzie koniec z tym modelem na teraz bo chce zacząć pracę nad następnym. Brazniew to juz jest kwestia gustu, dla mnie dopiero gleba podkreśla linie auta.
Napisano 4 Październik 201014 l si2wy miej też na te moje rady trochę dystansu, bo mówię to tylko w oparciu o swoje rendery i eksperymenty z lakierem i otoczeniem :) Co będzie następne?
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Podstavsky nie no naturalnie ze dystans zawsze jest jak zauwazyłeś po renderach ze tez duzo sam eksperymentuje, no narazie ze slabymi efektami ale to lepsze niz kopiowac gotowe rozwiązania, ale jednocześnie słucham dobrych rad osób bardziej doswiadczonych. Z następnym modelem będzie bez rewelacji jeśli chodzi o wygląd, bo będzie to opel vectra V6 z `94, dosyć owalne auto tym samym moze być dobre do treningu poza tym nie wiem czy ktoś to robił juz.
Napisano 10 Październik 201014 l Autor Dorzucam ostatnie renderki i na razie zakańczam pracę z tym camaro, pewnie wrócę do jeszcze do tego modelu ale na chwilę obecną chce zająć się następnym modelem.
Napisano 10 Październik 201014 l bardzo słabe ustawienia rendera powoduja nieciekawy wygląd, małe błędy w modelu też powoduja inne problemy z odbiciami, jak odpuscisz teraz nie skończysz nigdy ;)
Napisano 11 Październik 201014 l Autor cortes zmotywowales mnie jeszcze do jednego podejscia ale najpierw muszę się przeprosić z mentalem bo z vray`em współpraca się nie układa wcale:))
Napisano 11 Październik 201014 l render nie ważne w każdym można zrobić rzeczy niesamowite ! nawet scanline potrafi takie rzeczy że czasami nie chce się wierzyć !
Napisano 11 Październik 201014 l Autor Wiem, masz rację tylko wszystko to kwestia opanowania danego rendera i umiejętności operatora:))), a z vray`em idzie mi dość topornie chociaz mówią, ze łatwiejszy.
Napisano 12 Październik 201014 l Model wiele traci przez ten render. wygląda na dużo prostszy bo nie widać wielu rzeczy. Powodzenia ;p też ogarniam dopiero v ryja
Napisano 13 Październik 201014 l Autor Trochę jeszcze pomęczyłem ten model i wyszło takie coś, ogólnie wyrzuciłem wszelkie hdri, model umieściłem w studiu dodałem parę światełek jak tylko zrobie inne ujęcia to dorzucę, Pozdrawiam up: Edytowane 14 Październik 201014 l przez si2wy
Napisano 15 Październik 201014 l Pierwsze i ostatnie ujęcie jak fotoreal :) Poważnie! Jedyna rzecz do której bym się przyczepił to granulowanie tła (jest po prostu dziwne i nienaturalne) oraz wygląd felg. Przód na pierwszym ujęciu wyszedł genialnie! Dobrze, że posiedziałeś jeszcze trochę i wymęczyłeś model, bo podniosłeś skilla w materiałach. Ode mnie 4*. Faworytem zostaje pierwszy render. Aha - ponieważ jakość jest lekko słaba to proponuję przymrużyć lekko oczy :) (si2wy wyrenderuj to w jakiejś anormalnej rozdziałce typu 5000x3500 i przeskaluj do np. 1600x... - będzie baaaaardzo widoczna poprawa).
Napisano 15 Październik 201014 l Maska też - ale to już nieważne Brazniew :) Na tym etapie poprawianie budy graniczy z cudem. Dla mnie si2wy ma potencjał bardzo duży i podoba mi się to, że próbuje różnych ustawień. +!
Napisano 15 Październik 201014 l Autor Podstavsky Dzięki bardzo za dobre słowo:) Cieszę się, ze ktoś docenił przynajmniej starania:)) Tez uwazam pierwszy i ostatni za najlepsze. A teraz konkrety jezeli chodzi o tło to wina niedoświetlenia materiału, jezeli chodzi o jakość no teraz jak jest juz wszystko skończone spróbuje zrobić w lepszej jakości, a nie chciałem podkręcać za bardzo ustawień ze względu na to ze działam na laptopie:( Brazniew jesli chodzi o "krzywość" to bawiłem się trochę z bumpem, chociaz pewnie model tez jest niedoskonały :) Dorzucam jeszcze inne ujęcie
Napisano 15 Październik 201014 l Hehe - mi nie dziękuj - podziękuj sobie :) Widać, że preferujesz style rat albo slam. Ma być nisko, szeroko, na połyskującym szerokim rancie a morda samochodu ma mówić jadącemu przed, że za niedługo rozpocznie się destrukcja - czyli za jakieś kilka sekund :) Przypomniał mi się klimacik filmu Death proof i zabójcza Nova SS :)
Napisano 15 Październik 201014 l Autor Nie no rat to raczej nie ale fakt ma być nisko, szeroko i na jak największym parapecie:)) he, ale zeby nie było ja jestem nastawiony przyjaznie do innych kierowców:)))) Myślałem tez nad zrobieniem camaro w stylu daytona jeszcze ale mapping u mnie na razie lezy. Fakt faktem, załuje ze nie zrobiłem tego modelu najpierw w oryginale a potem w custom bo fajnie by sie prezentowały koło siebie na ostatecznym renderze, custom i classic:) Jeszcze tylko chce w lepszej jakości zrobić render, zobaczymy jak to będzie wyglądało.
Napisano 15 Październik 201014 l Jest ładnie :) nie wiem jak to się dzieje, ale rendery sprawiają wrażenie nie wyraźnych takich miękkich jakby poruszonym lekko aparatem na dłuższej migawce(to pewnie jak zwykle tylko moje odczucie). Ale tak po za tym idzie elegancko
Napisano 21 Październik 201014 l Autor Dorzucam ostatni renderek w troche lepszej jakości. Czas renderu 10 godz. :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto