Napisano 22 Sierpień 201014 l Witam:) jestem pocatkującym w 3d maxie dopiero zaczynam w sumie wiec robie tutoriale i napodkalem na jeden problem. tworzac scene z wykorzystaniem mental ray'a mam zrobic cos takiego jak na tym obrazku jednak w punkcie pierwszym gdy wybieram mape composite wyskakuje mi cos zupelnie innego. tak jak na obrazku. mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo mnie krew juz zalewa... korzystam z programu 3ds max 9. PS. jezeli napisalem w złym dziale prosze o przeniesienie:)
Napisano 22 Sierpień 201014 l Autor material nie jest standard tylko Arch & Design, mam zmienione na mentala chodzi o ten tutorial. http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Lighting-and-Rendering-with-Mental-Ray/60452
Napisano 22 Sierpień 201014 l sprawa jest prosta. Masz Maxa 9, w tutku jest uzyty 2011, w 9 composite wygladal o wiele prosciej.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Autor jeszcze jedno pytanie, w camera shader, w slocie output powinno byc Glare ale nie wiidze tego nigdzie.. Też kłania się wersja programu? jezeli tak to czy da sie to jakos zastąpić czyms innym. Oki, mam juz to ale nie daje efektu jaki powinno dac. nie ma poswiaty. Edytowane 22 Sierpień 201014 l przez piotrek6896
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto