Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich

 

Problem jest następujący:

 

Postanowiłem zrobić w maxie animację rysowania trasy rajdu, coś podobnego do tego

, z tym że zamiast białej linii chciałem żeby było to coś w rodzaju węża 3d :), który zmieniałby swoją grubość i wyskość w miarę rysowania się trasy. Próbowałem to zrobić loftem, jednak nie potrafię uzyskać efektu rysowania się trasy w miarę biegu czasu, druga możliwość to dodanie do Shape'a (prostokąta bądź okręgu) modyfikatora Extrude i PathDeform, jednak robiąc w ten sposób nie wygląda to tak jakbym chciał, zaznaczam że działam na maxie 3 i starym zdezelowanym sprzęcie, więc proszę o jakieś rozwiązania mało obciążające kompa:)
  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

żadnych pomysłów???, może lepiej w after effects to zrobić ??

Napisano

W afterze będzie prościej. Robisz solida, rysujesz na nim trasę Penem, dajesz efekt stroke i animujesz end. W maxie możesz np: zrobić spjalna, zrobić cylinder z dużą ilością podziałów i dac modyfikator Path Deform. Animujesz procent.

Ale do tego co pokazałeś After będzie lepszy

 

Pozdro

Napisano

ok, dzięki za pomoc, spróbuję obu sposobów, w praniu wyjdzie który lepszy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności