Napisano 22 Sierpień 201014 l Witam wszystkich Problem jest następujący: Postanowiłem zrobić w maxie animację rysowania trasy rajdu, coś podobnego do tego , z tym że zamiast białej linii chciałem żeby było to coś w rodzaju węża 3d :), który zmieniałby swoją grubość i wyskość w miarę rysowania się trasy. Próbowałem to zrobić loftem, jednak nie potrafię uzyskać efektu rysowania się trasy w miarę biegu czasu, druga możliwość to dodanie do Shape'a (prostokąta bądź okręgu) modyfikatora Extrude i PathDeform, jednak robiąc w ten sposób nie wygląda to tak jakbym chciał, zaznaczam że działam na maxie 3 i starym zdezelowanym sprzęcie, więc proszę o jakieś rozwiązania mało obciążające kompa:)
Napisano 23 Sierpień 201014 l W afterze będzie prościej. Robisz solida, rysujesz na nim trasę Penem, dajesz efekt stroke i animujesz end. W maxie możesz np: zrobić spjalna, zrobić cylinder z dużą ilością podziałów i dac modyfikator Path Deform. Animujesz procent. Ale do tego co pokazałeś After będzie lepszy Pozdro
Napisano 24 Sierpień 201014 l ok, dzięki za pomoc, spróbuję obu sposobów, w praniu wyjdzie który lepszy:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto