Gość hobolo Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Witam wszystkich Problem jest następujący: Postanowiłem zrobić w maxie animację rysowania trasy rajdu, coś podobnego do tego , z tym że zamiast białej linii chciałem żeby było to coś w rodzaju węża 3d :), który zmieniałby swoją grubość i wyskość w miarę rysowania się trasy. Próbowałem to zrobić loftem, jednak nie potrafię uzyskać efektu rysowania się trasy w miarę biegu czasu, druga możliwość to dodanie do Shape'a (prostokąta bądź okręgu) modyfikatora Extrude i PathDeform, jednak robiąc w ten sposób nie wygląda to tak jakbym chciał, zaznaczam że działam na maxie 3 i starym zdezelowanym sprzęcie, więc proszę o jakieś rozwiązania mało obciążające kompa:)
Gość hobolo Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 żadnych pomysłów???, może lepiej w after effects to zrobić ??
blinq Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 W afterze będzie prościej. Robisz solida, rysujesz na nim trasę Penem, dajesz efekt stroke i animujesz end. W maxie możesz np: zrobić spjalna, zrobić cylinder z dużą ilością podziałów i dac modyfikator Path Deform. Animujesz procent. Ale do tego co pokazałeś After będzie lepszy Pozdro
Gość hobolo Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 ok, dzięki za pomoc, spróbuję obu sposobów, w praniu wyjdzie który lepszy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się