achtunk Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 (edytowane) Zakładam wątek w finished, ponieważ termin oddania koncepcji właśnie mija, więc w najbliższym czasie tematu tego ruszać nie będę. Spore założenie na 10ha działce z jeziorami - centrum konferencyjne, hotel, dom jednorodzinny, oranżeria oraz sala jogi :) Projekt nazwany został jak w tytule Karma House - miało być cicho, przytulnie i z japońskimi akcentami. Bryła budynku została zrobiona przez mojego poprzednika - roslinność, materiały, wszelkie pomosty, oświetlenia, meble i poprawki w projekcie nanosiłem ja. Soft: Max 2011, Vray 1.5, Photoshop CS. Scena w dzień jest oświetlona Hdrką oraz Target Directem, noc to Hdr i kilkanaście/kilkadziesiąt vray light. Wiem że nie jest to praca bezbłędna; z wielu modelowych niedociągnięć zdaję sobie sprawę. Przepraszam że daję miniaturki, ale chyba coś źle robię przy wstawianiu http://screenup.pl/th/10-08/5p92ddb.jpg.jpg' alt='5p92ddb.jpg.jpg'> Edytowane 24 Sierpień 2010 przez achtunk
Morphe Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 ciekawe, aczkolwiek musisz popracowac na landscape. bardzo razi w oczy przejscia miedzy trawa, kamieniem a woda. gdyby to bylo na dalszym planie spoko, ale skoro stanowi to znaczna czesc obrazka przydalo by sie dopiescic... pozatym ciekawie rozwiazales temat przycietych swierkow... nigdy takich nie widzialem, lepiej pasowaly by ciekawe sosenki, no ale nie jest zle :) powiny byc jednak nieco bardziej geste skoro sa tak wyskie. pozatym to drzewo z czerwonymi liscmi kompletnie psuje efekt, cos z nim nie tak. lepiej by pasowalo cos z delikatniejszymi konarmai, malymi liscmi , ciemniejsze bordowe male listki, z wiekszym reflection.
Stachu Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 taka ładna wizualizacja, a woda nie przejrzysta, jak to tak? :P
predator747 Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Byłoby przyzwoicie, niestety efekt psują tekstury drewnianych pomostów, które bardzo nieestetycznie się przecinają. Również rośliny, zwłaszcza w ujęciach dziennych, zupełnie nie przystają do zagospodarowanego otoczenia. Poza tym sama aura miejsca bardzo pozytywna.
achtunk Napisano 25 Sierpień 2010 Autor Napisano 25 Sierpień 2010 Dzięki za uwagi :) Fakt, przejście z trawy do wody poprzez piach i kamienie powinno być płynne - niestety wiązałoby się to z namalowaniem tekstury, czego nie potrafię... jeszcze :) woda nieprzejrzysta bo... nie :) taki materiał uznałem za stosowwny, by refrakcje nie były ważniejsze od samego budynku. To samo wytłumaczenie w związku z kwestią drzew Morphe :) Pracownia w której pracuje nie lubi zbyt dużo zieleni; można powiedziec że w tym projekcie, ze względu na atmosferę jaka ma panować, zrobili wyjątek i pozwolili mi trochę "poszaleć' z roślinkami. Jednak by zachować również charakterystyczny styl, starałęm się by zieleni było w miarę odpowienio :) Stąd lekko łysawe choinki :) Drzewko z pomoarańczowymi liścimi - cóż... klient chciał by były akcenty japońskie - a takie drzewko mi się jakoś z Państwem Kwitnącej Wiśni skojarzyło :) Ciesze sie jednak że miejsce i atmosfera są odbierane pozytywnie - o to chodziło :)
Stachu Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 charakterystyczny styl?! O_o zawsze myślałem, że liczy się realistyczność wizualizacji, a nie określona ilość drzew i brak refrakcji wody. a ilośc drzew i zieleni powinna być uzależniona od miejsca w którym ma stać budynek. no chyba że chodzi o czas renderingu, ale imo nie powinno sie na tm oszczędzać bo później klient zobaczy inną firmę i wybierze ją bo będzie realistyczniej (chyba że nie stać go będzie). sorry za czepialstwo :P
Rekomendowane odpowiedzi