blady Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Czy da się edytować mesh po zrigowaniu postaci? Jeżeli tak, to jak? problem jest taki, że dostałem od kumpla zrigowany model i chcialem go oteksturować ale nie mogę zaznaczać faceów = nie mogę zUV mapować geometrii
asblaze Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 jakieś herezje ! coś masz nie tak z mają ... może mesh jest w layerze jakimś ustawionym na reference? 1
blady Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 było ustawione na reference... dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się