prototyp Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Witam serdecznie ;) Moje pytanko dotyczy eksportu z Modelera 9.3.1 (osx) do formatu 3ds. Czy istnieje jakiś sposób ustawienia na stałe parametrów (H,P,B i scale) dla tej konwersji ? Przegrzebalem wszelakie pliki konfiguracyjne i nie mogę znaleźć tych u stawień. Modeler za każdym razem "podsuwa" mi swoje i nie zapamiętuje moich. Export3DS figuruje jako Modeling Command. Na razie mam pomysł aby za pomocą Edit Command dodać sobie komendę Export3DS pod inną nazwą ale nie wiem jak powinny wyglądać argumenty.
Ziper Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 (edytowane) A dlaczego uzywasz tak archaicznego formatu jak 3ds ? Nie lepiej zapisywac do obj ? Odpadaja automatycznie transformacje przy exporcie. Edytowane 25 Sierpień 2010 przez Ziper
prototyp Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 Kerkythea (główny powód moich dociekań) importuje zarówno 3ds jak i obj poprzekręcane i przeskalowane więc żadna róźnica jak dla mnie. Z kolei modo 302 wczytuje obj dobrze zorientowane ale gubi powierzchnie. Nie znalazłem referencji do Conv3D.plugin i na razie wyrzeźbiłem sobie makro w LScript. Nie jest to eleganckie rozwiązanie ale działa :)
prototyp Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 Nie no jednak jest różnica, przy obj nie musze zamieniać ścianek na trójkątne a automatyczny podział dla obj jakoś przystępniejszy dla oka jest niż ten bezpośrednio robiony przez Modeler. Czyli oryginał w lwo i dostrojona kopia w obj. Przekonałeś mnie :cool:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się