Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zaimportował auto z forza 3 do 3d maxa zgodnie z tutkiem z angielskiej strony wszystko przebiegło ok. Jednak auto ma okropne cienie.

W ostatnim punkcie pisało coś takiego

"7] run 3ds Max, import .obj file(s) with recalculate normals and smoothing groups unticked"

 

To chyba załatwia sprawe tylko nigdzie nie mogę znaleźć opcji recalculate normals gdzie ona jest jak to zrobić?

 

smoothing groups znalazłem i domyślam się że wystarczy tam kliknąć clear all? Bo jakoś dziwnie nic to nie dało.

 

Proszę o pomoc korzystam z 3d maxa 2010.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 923
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może po prostu przestań kraść ciężką prace innych twórców i stwórz coś swojego !

 

@down@ zaznacz że kopiowanie modeli to łamanie praw autorskich !

Edytowane przez sajrus

Napisano
  • Autor

Ja nie kradę bo się pod tym nie podpisuje ani nie udostępniam publicznie. Jestem w trakcie tworzenia swojego modelu fiata 125p. A vw corrado chciałem skonwertować do gry racer żeby sobie pojezdzić na kierownicy właśnie tym autkiem na własny użytek. Tworzenie modelu to nie kwestia 1dnia tylko sporo długich dni/tygodni.

 

Więc jak masz tak głupio odpowiadać i nie wiesz o co mi chodzi to nie odpowiadaj wcale.

 

Up. Na raize tylko go otworzyłem. Zresztą nie chce mi się już z tobą kłucić bo złośliwy jesteś jak nie wiem.

Edytowane przez Kura.

Napisano

nie wnikam skad ten model masz i w ramach jakich zasad z niego kozystasz.

 

mi czasem pomaga po wrzuceniu modelu cad do maxow, nadanie modyfikatora edit poly.

 

wazne aby nie zrobic turn to poly tylko dodac w stacku modyfikator. jesli to nie pomoze, zaznaczasz wierzcholki i kleisz wszystko nastepnie nadajesz autogrupy

 

ciezko powiedziec z czym dokladnie masz klopot. bo ciezko wrozyc z fusow. pokaz jak to wyglada

 

pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności