Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam pewne pytanie dotyczące renderownia. posiadam scene (pewny interior) i rzucilem na ta scene camerę vray'ową. Ustawiłem w dogodnym dla siebie miejscu, aby kadr był odpowiedni. I teraz rodzi sie moje pytanie, bo w moim kadrze mam za dużo podłogi, nie chce obniżać kamery, bo z kolei sufitu bede mial za duzo. czy da sie zrobic w 3ds max tak, zebym mogl renderować jakiś zaznaczony obszar. wpadłem na pomysł, aby po ostatecznym renderze uciąć tą podłoge, ale mam nadzieje, ze to nie jest jedyne rozwiązanie. z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Drugim rozwiązaniem jest zmiana rozdzielczości renderu na kwadrat lub prostokąt w pionie... Będziesz mieć i podłogę i sufit. Przy drugim rozwiązaniu problemem mogą być skróty perspektywiczne (ale niekiedy jest to atut...)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności