Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam pewne pytanie dotyczące renderownia. posiadam scene (pewny interior) i rzucilem na ta scene camerę vray'ową. Ustawiłem w dogodnym dla siebie miejscu, aby kadr był odpowiedni. I teraz rodzi sie moje pytanie, bo w moim kadrze mam za dużo podłogi, nie chce obniżać kamery, bo z kolei sufitu bede mial za duzo. czy da sie zrobic w 3ds max tak, zebym mogl renderować jakiś zaznaczony obszar. wpadłem na pomysł, aby po ostatecznym renderze uciąć tą podłoge, ale mam nadzieje, ze to nie jest jedyne rozwiązanie. z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pod F10 (opcje renderingu) masz coś takiego jak Area to render: wybierz crop i dotnij sobie obszar renderingu do tego o chcesz mieć na renderze.

Napisano

Drugim rozwiązaniem jest zmiana rozdzielczości renderu na kwadrat lub prostokąt w pionie... Będziesz mieć i podłogę i sufit. Przy drugim rozwiązaniu problemem mogą być skróty perspektywiczne (ale niekiedy jest to atut...)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności