robertwitczak Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 mam pewne pytanie dotyczące renderownia. posiadam scene (pewny interior) i rzucilem na ta scene camerę vray'ową. Ustawiłem w dogodnym dla siebie miejscu, aby kadr był odpowiedni. I teraz rodzi sie moje pytanie, bo w moim kadrze mam za dużo podłogi, nie chce obniżać kamery, bo z kolei sufitu bede mial za duzo. czy da sie zrobic w 3ds max tak, zebym mogl renderować jakiś zaznaczony obszar. wpadłem na pomysł, aby po ostatecznym renderze uciąć tą podłoge, ale mam nadzieje, ze to nie jest jedyne rozwiązanie. z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi.
tweety Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 pod F10 (opcje renderingu) masz coś takiego jak Area to render: wybierz crop i dotnij sobie obszar renderingu do tego o chcesz mieć na renderze.
pixelvision Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 Drugim rozwiązaniem jest zmiana rozdzielczości renderu na kwadrat lub prostokąt w pionie... Będziesz mieć i podłogę i sufit. Przy drugim rozwiązaniu problemem mogą być skróty perspektywiczne (ale niekiedy jest to atut...)...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się