Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam pewne pytanie dotyczące renderownia. posiadam scene (pewny interior) i rzucilem na ta scene camerę vray'ową. Ustawiłem w dogodnym dla siebie miejscu, aby kadr był odpowiedni. I teraz rodzi sie moje pytanie, bo w moim kadrze mam za dużo podłogi, nie chce obniżać kamery, bo z kolei sufitu bede mial za duzo. czy da sie zrobic w 3ds max tak, zebym mogl renderować jakiś zaznaczony obszar. wpadłem na pomysł, aby po ostatecznym renderze uciąć tą podłoge, ale mam nadzieje, ze to nie jest jedyne rozwiązanie. z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pod F10 (opcje renderingu) masz coś takiego jak Area to render: wybierz crop i dotnij sobie obszar renderingu do tego o chcesz mieć na renderze.

Napisano

Drugim rozwiązaniem jest zmiana rozdzielczości renderu na kwadrat lub prostokąt w pionie... Będziesz mieć i podłogę i sufit. Przy drugim rozwiązaniu problemem mogą być skróty perspektywiczne (ale niekiedy jest to atut...)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.