apeq Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Witam. Pracuję właśnie nad projektem(w 3ds max), który docelowo ma zostać przerobiony w programie Quest3D na "wirtualny spacer". Projekt wymagał użycia sporej ilości tekstur i gdy skończyły mi się sloty na materiały, zacząłem używać Multi/Sub Object. Nie znam programu quest, ale dowiedziałem się iż nie obsługuje on tego rodzaju materiału i wszystkie muszą być standardowe. Jak ktoś wie , albo domyśla się jak to ominąć to będę bardzo wdzięczny za pomoc:) Pzdrawiam
apeq Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 Problem chyba rozwiązany. Wyczyściłem MaterialEditora, pozostawiając tekstury w scenie. I tym samym zwolniłem miejsce na nowe sloty. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się