Skocz do zawartości

3ds max - Quest3d i Multi/Sub Material


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Pracuję właśnie nad projektem(w 3ds max), który docelowo ma zostać przerobiony w programie Quest3D na "wirtualny spacer". Projekt wymagał użycia sporej ilości tekstur i gdy skończyły mi się sloty na materiały, zacząłem używać Multi/Sub Object.

 

Nie znam programu quest, ale dowiedziałem się iż nie obsługuje on tego rodzaju materiału i wszystkie muszą być standardowe.

 

Jak ktoś wie , albo domyśla się jak to ominąć to będę bardzo wdzięczny za pomoc:)

 

Pzdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem chyba rozwiązany. Wyczyściłem MaterialEditora, pozostawiając tekstury w scenie. I tym samym zwolniłem miejsce na nowe sloty.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności