Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostatnio zdazylo mi sie modelowac firanki i jesli nie potrzebujesz symulowac to latwiej zrobic recznie. Nie wiem ja wyglada twoj mesh i ciezko jednoznacznie stwierdzic co jest przyczyna.

Napisano
  • Autor

Wiesz temu podałem link z tutorialem, robiłem identycznie, czyli z plane i tyle samo podziałów co w tutku... A ręcznie to za wolno :P

Napisano

musisz unieruchomic vertexy na gorze firanki, utworz grupe vertexow w modyfkatorz cloth, zaznacz cala gorna linie vertexow i wybierz im akcje ktora zablokuje ich ruch, wtedy wiranka "zawisnie" na tych vertexach podczas symulacji

 

jakies fantazyjne falbany mozesz uzyskac blokujac co ktorys vertex i dodatkowo np. upinajac firanke przy pomocy klamr, ktore "zagarna" firanke zbierajac ja np na boki (no chyba ze ma po prostu wisiec... to nic nie musisz upinac)

Napisano

a jak już chcesz ślizgającą się firane po tym cylindrze to zmniejsz w Cloth Properties dla tego cylindra parametry w collision obj. , no i sprawdz ustawienia w Customize Unit Setup. Wybierz miary zgodne z Unit Setup i miarami z Cloth modifier.

Napisano
  • Autor

Ha problemem były właśnie UNIT SETUP! Dzięki wielkie mihpolak!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności