Napisano 16 Wrzesień 201014 l Problem jest taki: obiekt przypominający kostke mydła musi zostac zbudowany z trójkątów, tzn. ramy ze szkłem tak jak to w srodku na tym obrazku http://www.infolinia.org/galeria/albums/userpics/10434/normal_modern%20building_resize.jpg pomysł miałem taki, ze wymodelowac taka powierzchnie i rozprowadzic po tym wymodelowane trojkąty za pomocą patch deform, ale to nie przejdzie bo takiej powierzchni z plane przy edit patch nie uzyskam. Jakieś pomysły:]? dobra wymyslilem ze obrysuje całą bryłe spline's i uzyje pathdeform ale jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to pisac :] Edytowane 16 Wrzesień 201014 l przez DEkoy
Napisano 16 Wrzesień 201014 l bez problemu mógłbyś to zrobić, używając ProCutter (zob. w dokumentacji maxa )
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Autor i co recznie mam obracac wszystkie trojkaty ktore mam wyciac w tym 'mydle' ? tak zrozumialem z tego co wyczytalem w dokumentacji