Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem jest taki: obiekt przypominający kostke mydła musi zostac zbudowany z trójkątów, tzn. ramy ze szkłem tak jak to w srodku na tym obrazku

 

http://www.infolinia.org/galeria/albums/userpics/10434/normal_modern%20building_resize.jpg

 

pomysł miałem taki, ze wymodelowac taka powierzchnie i rozprowadzic po tym wymodelowane trojkąty za pomocą patch deform, ale to nie przejdzie bo takiej powierzchni z plane przy edit patch nie uzyskam.

 

Jakieś pomysły:]?

 

 

dobra wymyslilem ze obrysuje całą bryłe spline's i uzyje pathdeform ale jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to pisac :]

Edytowane przez DEkoy

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 735
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

i co recznie mam obracac wszystkie trojkaty ktore mam wyciac w tym 'mydle' ? tak zrozumialem z tego co wyczytalem w dokumentacji

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności