yasamaru Napisano 27 Wrzesień 2010 Share Napisano 27 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam mam pewien problem laczacy sie z ruchem powiek i texturze na nich. Powieki sie ruszaja a textura na nich tak jak by byla na nich zawinieta nie wime jak sobie z tym poradzic:( Prosze o pomoc 3d max 2010 Do poruszania powiekami mam wlaczona opcje "slice on" oto link do filmiku ukazujacego moj problem http://yasamaru.wrzuta.pl/film/2a98Kgw0n9f/demo Edytowane 27 Wrzesień 2010 przez yasamaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 27 Wrzesień 2010 Share Napisano 27 Wrzesień 2010 Moze tak wystarczyloby logicznie pomyslec? Wiesz jak dziala slice? Ty musisz zanowimoac przemieszczanie sie wierzcholkow tej powieki a nie animowac "ucinanie" modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 27 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2010 wiem ze ucina mozel na polowe czyli jesli dobrze rozumiem musialbym gorna i dolna powieke osobno zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 28 Wrzesień 2010 Share Napisano 28 Wrzesień 2010 Chodzi o to zebys nie uzywal slice a spowodowal przesuwanie sie geometri. Prawdziwa powieka ci sie "przemieszcza" a nie ucina. Mozesz podpiac kosci pod powieki i zeskinowac je do tych koscia. Mozesz takze zanimowac modyfikator fdd ktory bedzie deformowal odpowiednio powiekie. Metod jest wiele ale wazne by vertexy sie przemieszczaly a nie zostawaly uciete. Tekstura jest rzutowana na polygonach modelu a jak ucinasz model to tesktura sie nie przemieszcza/deformuje przez co ta twoja animacja wyglada dziwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 28 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 28 Wrzesień 2010 juz mneij wiecej rozumie;] Po pracy poprubuje cos w ta strone;] Dzieki;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 28 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 28 Wrzesień 2010 Ok sprawdzilem i jest lepiej:P Wielkie dzieki;] Pozostaje mi teraz tylko problem neonu w poprzednim temacie co zalozylem:P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi