Skocz do zawartości

(MAX3d) Problem ruch powiek i textura


yasamaru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem laczacy sie z ruchem powiek i texturze na nich.

Powieki sie ruszaja a textura na nich tak jak by byla na nich zawinieta nie wime jak sobie z tym poradzic:( Prosze o pomoc

 

3d max 2010

 

Do poruszania powiekami mam wlaczona opcje "slice on"

 

oto link do filmiku ukazujacego moj problem

 

http://yasamaru.wrzuta.pl/film/2a98Kgw0n9f/demo

Edytowane przez yasamaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chodzi o to zebys nie uzywal slice a spowodowal przesuwanie sie geometri. Prawdziwa powieka ci sie "przemieszcza" a nie ucina. Mozesz podpiac kosci pod powieki i zeskinowac je do tych koscia. Mozesz takze zanimowac modyfikator fdd ktory bedzie deformowal odpowiednio powiekie. Metod jest wiele ale wazne by vertexy sie przemieszczaly a nie zostawaly uciete. Tekstura jest rzutowana na polygonach modelu a jak ucinasz model to tesktura sie nie przemieszcza/deformuje przez co ta twoja animacja wyglada dziwnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności