Napisano 27 Wrzesień 201014 l Witam mam pewien problem laczacy sie z ruchem powiek i texturze na nich. Powieki sie ruszaja a textura na nich tak jak by byla na nich zawinieta nie wime jak sobie z tym poradzic:( Prosze o pomoc 3d max 2010 Do poruszania powiekami mam wlaczona opcje "slice on" oto link do filmiku ukazujacego moj problem http://yasamaru.wrzuta.pl/film/2a98Kgw0n9f/demo Edytowane 27 Wrzesień 201014 l przez yasamaru
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Moze tak wystarczyloby logicznie pomyslec? Wiesz jak dziala slice? Ty musisz zanowimoac przemieszczanie sie wierzcholkow tej powieki a nie animowac "ucinanie" modelu.
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Autor wiem ze ucina mozel na polowe czyli jesli dobrze rozumiem musialbym gorna i dolna powieke osobno zrobic??
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Chodzi o to zebys nie uzywal slice a spowodowal przesuwanie sie geometri. Prawdziwa powieka ci sie "przemieszcza" a nie ucina. Mozesz podpiac kosci pod powieki i zeskinowac je do tych koscia. Mozesz takze zanimowac modyfikator fdd ktory bedzie deformowal odpowiednio powiekie. Metod jest wiele ale wazne by vertexy sie przemieszczaly a nie zostawaly uciete. Tekstura jest rzutowana na polygonach modelu a jak ucinasz model to tesktura sie nie przemieszcza/deformuje przez co ta twoja animacja wyglada dziwnie.
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Autor juz mneij wiecej rozumie;] Po pracy poprubuje cos w ta strone;] Dzieki;]
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Autor Ok sprawdzilem i jest lepiej:P Wielkie dzieki;] Pozostaje mi teraz tylko problem neonu w poprzednim temacie co zalozylem:P Pozdrawiam