Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pewien problem laczacy sie z ruchem powiek i texturze na nich.

Powieki sie ruszaja a textura na nich tak jak by byla na nich zawinieta nie wime jak sobie z tym poradzic:( Prosze o pomoc

 

3d max 2010

 

Do poruszania powiekami mam wlaczona opcje "slice on"

 

oto link do filmiku ukazujacego moj problem

 

http://yasamaru.wrzuta.pl/film/2a98Kgw0n9f/demo

Edytowane przez yasamaru

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 855
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze tak wystarczyloby logicznie pomyslec? Wiesz jak dziala slice? Ty musisz zanowimoac przemieszczanie sie wierzcholkow tej powieki a nie animowac "ucinanie" modelu.

Napisano
  • Autor

wiem ze ucina mozel na polowe czyli jesli dobrze rozumiem musialbym gorna i dolna powieke osobno zrobic??

Napisano

Chodzi o to zebys nie uzywal slice a spowodowal przesuwanie sie geometri. Prawdziwa powieka ci sie "przemieszcza" a nie ucina. Mozesz podpiac kosci pod powieki i zeskinowac je do tych koscia. Mozesz takze zanimowac modyfikator fdd ktory bedzie deformowal odpowiednio powiekie. Metod jest wiele ale wazne by vertexy sie przemieszczaly a nie zostawaly uciete. Tekstura jest rzutowana na polygonach modelu a jak ucinasz model to tesktura sie nie przemieszcza/deformuje przez co ta twoja animacja wyglada dziwnie.

Napisano
  • Autor

Ok sprawdzilem i jest lepiej:P Wielkie dzieki;] Pozostaje mi teraz tylko problem neonu w poprzednim temacie co zalozylem:P

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności