Skocz do zawartości

Konwer czcionki TTF -> EOT (brak polskich znaków)


gnacik

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio robię coś takiego: www.video-best.pl ...i mam pewien problem z czcionką, jest to Gill Sans MT, ale przy konwertowaniu do EOT nie ma polskich znaków, co zresztą widać. Jak to zrobić, a może jakąś podobną czcionkę ? Jestem trochę w kropce :-/

 

I taka jeszcze jedna rzecz, czy przy pierwszym wczytywaniu animacja działa poprawnie ? Czy najpierw siw długow czytuje a dopiero później jak sie odświeża to jest cacy. Bo ja mam tutaj na Mazurach kiepski internet i w sumie to ciężko sprawdzać :-/

Edytowane przez gnacik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To nie ja jestem programista w tym "zespole", ja zaprojektowałem grafikę i wymyśliłem animację, resztę zrobił kolega, który teraz twierdzi, że się nie da wrzucić polskich czcionek. Dlatego napisałem tutaj bo może ktoś znałby rozwiązanie, On czcionkę konwertował poprzez to co wysłał kots, ale dlaczego dalej nie ma polskich znaków to nie wiem... zaczynam dostrzegać minusy jQuery, bo na www.aludea.pl mam ten sam błąd :-/ Dobrze, że jeszcze stronki nie oddane, ale wesoło nie jest :-/

 

Podrzuciłem mu ten cufon, zobaczymy co z tego wyjdzie ;-)

Edytowane przez gnacik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobujcie 'cufona' tam na stronie jest link do konwertra. Mozna tam ustawic jaki rodzaj znakow ma sie znalezc w pliku. Wszystko ladnie eksportujecie do pliku js, ktory pozniej linkujecie do strony.

 

Jesli to nie podziala pozostaje CSS 3.0 i atrybut 'font-face'. W tym przypadku umieszczasz plik z czcionka na serwerze, albo korzystasz z jakiegos api i zaciagasz czcionki z serwera zewnetrznego (tu czasami trzeba placic za korzystanie z czcionek).

 

W najgorszym wypadku text mozna zastapic rysunkami.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach