Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam problem. Chodzi o to że jak w unwarpie podziele np. karoserie i rozdzielę ją bok osobno, przedni pas osobno, oraz dach osobno. W modelu jest wszystko razem, jednak podczas eksporu tam gdzie jest podzielone w unwarpie jest jak brzydki detach ;/. Jak odznaczę opcje podczas exportu do 3ds (Preserve MAX`s texture coordinates) to jest znów na odwrót model jest ok a tekstury są nie takie bo się jakby wierzchołki oddzielone łączą i brzydko to wychodzi. Eksportuje to do pliku 3ds żeby otworzyć to w zmodzie 1.07 a w nim exportuje model do samej gry.

 

Tutaj jeszcze taki screen o co mi chodzi dla przykładu zamapowałem linie przez klapę:

width=150 height=62http://images50.fotosik.pl/347/469a0a0d2fb45291m.png[/img]

 

Proszę was o pomoc bo męczę się z tym już od dawna. Dziękuję

 

P.S To nie wina zmoda bo jak otwieram ten sam wyexportowany 3ds w maxie jest to samo.

  • Wyświetleń 716
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.