Kura. Napisano 30 Wrzesień 2010 Share Napisano 30 Wrzesień 2010 Witam Mam problem. Chodzi o to że jak w unwarpie podziele np. karoserie i rozdzielę ją bok osobno, przedni pas osobno, oraz dach osobno. W modelu jest wszystko razem, jednak podczas eksporu tam gdzie jest podzielone w unwarpie jest jak brzydki detach ;/. Jak odznaczę opcje podczas exportu do 3ds (Preserve MAX`s texture coordinates) to jest znów na odwrót model jest ok a tekstury są nie takie bo się jakby wierzchołki oddzielone łączą i brzydko to wychodzi. Eksportuje to do pliku 3ds żeby otworzyć to w zmodzie 1.07 a w nim exportuje model do samej gry. Tutaj jeszcze taki screen o co mi chodzi dla przykładu zamapowałem linie przez klapę: http://images50.fotosik.pl/347/469a0a0d2fb45291m.png[/img] Proszę was o pomoc bo męczę się z tym już od dawna. Dziękuję P.S To nie wina zmoda bo jak otwieram ten sam wyexportowany 3ds w maxie jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się