Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam problem. Chodzi o to że jak w unwarpie podziele np. karoserie i rozdzielę ją bok osobno, przedni pas osobno, oraz dach osobno. W modelu jest wszystko razem, jednak podczas eksporu tam gdzie jest podzielone w unwarpie jest jak brzydki detach ;/. Jak odznaczę opcje podczas exportu do 3ds (Preserve MAX`s texture coordinates) to jest znów na odwrót model jest ok a tekstury są nie takie bo się jakby wierzchołki oddzielone łączą i brzydko to wychodzi. Eksportuje to do pliku 3ds żeby otworzyć to w zmodzie 1.07 a w nim exportuje model do samej gry.

 

Tutaj jeszcze taki screen o co mi chodzi dla przykładu zamapowałem linie przez klapę:

width=150 height=62http://images50.fotosik.pl/347/469a0a0d2fb45291m.png[/img]

 

Proszę was o pomoc bo męczę się z tym już od dawna. Dziękuję

 

P.S To nie wina zmoda bo jak otwieram ten sam wyexportowany 3ds w maxie jest to samo.

  • Wyświetleń 676
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności