Napisano 30 Wrzesień 201014 l Witam Mam problem. Chodzi o to że jak w unwarpie podziele np. karoserie i rozdzielę ją bok osobno, przedni pas osobno, oraz dach osobno. W modelu jest wszystko razem, jednak podczas eksporu tam gdzie jest podzielone w unwarpie jest jak brzydki detach ;/. Jak odznaczę opcje podczas exportu do 3ds (Preserve MAX`s texture coordinates) to jest znów na odwrót model jest ok a tekstury są nie takie bo się jakby wierzchołki oddzielone łączą i brzydko to wychodzi. Eksportuje to do pliku 3ds żeby otworzyć to w zmodzie 1.07 a w nim exportuje model do samej gry. Tutaj jeszcze taki screen o co mi chodzi dla przykładu zamapowałem linie przez klapę: http://images50.fotosik.pl/347/469a0a0d2fb45291m.png[/img] Proszę was o pomoc bo męczę się z tym już od dawna. Dziękuję P.S To nie wina zmoda bo jak otwieram ten sam wyexportowany 3ds w maxie jest to samo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto