Skocz do zawartości

Opensource dla SI (za opensourcevfx.org)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kratos - to shatter.

Ogólna zasada to wykożystanie algorytmu zwanego Voronoi do podziału przestrzeni.

Cechy:

- Polymesh musi być z quadów

- Tworzy wyspy (islands) które można podzielić na niezależne obiekty

- Problemem są kłopoty z normalami. Pocięta bryła ma artefakty na zewnętrznej powieszchni w topologi. Chętnie poznam sposób obejścia tego problemu.

 

 

Momentum to Rigid Body o bardzo pożądnej podstawie . Helge Mathee zaimplementował darmowy silnik zwany Bullet Phisics

-współpracuje z Kratos ( nie trzeba robić miliona obiektów wystarczy pociąć i zostawić "wyspy" kratos`em.

-Ja miałem problemy z poprawnym działaniem gdy korzystałem z wielu obiektów zamiast z "pociętego". "Oddzielne" elementy "dążyły" do centrum SRT sceny . Nie wiem do końca czy to nie była moja wina.

 

Melena - to włosy a'la strands . Nie wiele wiem na ten temat bo tego nie ruszałem

 

Essence - to Framework który służy 6birds studio do klepania plugin-ów w C++.

W skrócie tylko dla Hardcore`ów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności