Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kratos - to shatter.

Ogólna zasada to wykożystanie algorytmu zwanego Voronoi do podziału przestrzeni.

Cechy:

- Polymesh musi być z quadów

- Tworzy wyspy (islands) które można podzielić na niezależne obiekty

- Problemem są kłopoty z normalami. Pocięta bryła ma artefakty na zewnętrznej powieszchni w topologi. Chętnie poznam sposób obejścia tego problemu.

 

 

Momentum to Rigid Body o bardzo pożądnej podstawie . Helge Mathee zaimplementował darmowy silnik zwany Bullet Phisics

-współpracuje z Kratos ( nie trzeba robić miliona obiektów wystarczy pociąć i zostawić "wyspy" kratos`em.

-Ja miałem problemy z poprawnym działaniem gdy korzystałem z wielu obiektów zamiast z "pociętego". "Oddzielne" elementy "dążyły" do centrum SRT sceny . Nie wiem do końca czy to nie była moja wina.

 

Melena - to włosy a'la strands . Nie wiele wiem na ten temat bo tego nie ruszałem

 

Essence - to Framework który służy 6birds studio do klepania plugin-ów w C++.

W skrócie tylko dla Hardcore`ów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności