SYmek Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 (edytowane) Rzecz raczej rzadka w przypadku (X)SI: http://opensource.studionestbarcelona.com/OpenSource/index.html Cała masa opensourcowych projektów. Opisy brzmią zachęcająco. Może ktoś sprawdzi, co się za nimi kryje i podzieli się wrażeniami. pozdr., skk. Edytowane 3 Październik 2010 przez SYmek
Artur Paprocki Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Kratos - to shatter. Ogólna zasada to wykożystanie algorytmu zwanego Voronoi do podziału przestrzeni. Cechy: - Polymesh musi być z quadów - Tworzy wyspy (islands) które można podzielić na niezależne obiekty - Problemem są kłopoty z normalami. Pocięta bryła ma artefakty na zewnętrznej powieszchni w topologi. Chętnie poznam sposób obejścia tego problemu. Momentum to Rigid Body o bardzo pożądnej podstawie . Helge Mathee zaimplementował darmowy silnik zwany Bullet Phisics -współpracuje z Kratos ( nie trzeba robić miliona obiektów wystarczy pociąć i zostawić "wyspy" kratos`em. -Ja miałem problemy z poprawnym działaniem gdy korzystałem z wielu obiektów zamiast z "pociętego". "Oddzielne" elementy "dążyły" do centrum SRT sceny . Nie wiem do końca czy to nie była moja wina. Melena - to włosy a'la strands . Nie wiele wiem na ten temat bo tego nie ruszałem Essence - to Framework który służy 6birds studio do klepania plugin-ów w C++. W skrócie tylko dla Hardcore`ów :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się