Napisano 3 Październik 201014 l Rzecz raczej rzadka w przypadku (X)SI: http://opensource.studionestbarcelona.com/OpenSource/index.html Cała masa opensourcowych projektów. Opisy brzmią zachęcająco. Może ktoś sprawdzi, co się za nimi kryje i podzieli się wrażeniami. pozdr., skk. Edytowane 3 Październik 201014 l przez SYmek
Napisano 3 Październik 201014 l Kratos - to shatter. Ogólna zasada to wykożystanie algorytmu zwanego Voronoi do podziału przestrzeni. Cechy: - Polymesh musi być z quadów - Tworzy wyspy (islands) które można podzielić na niezależne obiekty - Problemem są kłopoty z normalami. Pocięta bryła ma artefakty na zewnętrznej powieszchni w topologi. Chętnie poznam sposób obejścia tego problemu. Momentum to Rigid Body o bardzo pożądnej podstawie . Helge Mathee zaimplementował darmowy silnik zwany Bullet Phisics -współpracuje z Kratos ( nie trzeba robić miliona obiektów wystarczy pociąć i zostawić "wyspy" kratos`em. -Ja miałem problemy z poprawnym działaniem gdy korzystałem z wielu obiektów zamiast z "pociętego". "Oddzielne" elementy "dążyły" do centrum SRT sceny . Nie wiem do końca czy to nie była moja wina. Melena - to włosy a'la strands . Nie wiele wiem na ten temat bo tego nie ruszałem Essence - to Framework który służy 6birds studio do klepania plugin-ów w C++. W skrócie tylko dla Hardcore`ów :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto