zgred Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 Witam. Mam całą postać ludzika, który przykładowo jest ubrany w jakiś tshirt. Są to 2 obiekty. Czy żeby tego ludzika zriggować konieczne jest złączenie tych obiektów w jeden? Czy można jakoś zriggować samo ciało a potem jakoś podpiąć ten tshirt, żeby odkształcał się na ciele pod spodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 Można. _______________ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 12 Październik 2010 Autor Share Napisano 12 Październik 2010 a jak? powiedz powiedz ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 a w jakim sofcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 12 Październik 2010 Autor Share Napisano 12 Październik 2010 3ds max (10 znaków) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 Modyfikator Skin Wrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2011 Podczas rigowania postaci gdy chce ustawić wagi vertexów często przesuwają się poza siatkę, tak jak na screenie: Muszę potem 'strzelać', który vertex w modyfikatorze skin to który na siatce. Soft to 3ds 2009. Jest na to jakaś rada, żeby vertexy w skin modyfikator zawsze był tak gdzie powinny i się nie przesuwały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się