Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam całą postać ludzika, który przykładowo jest ubrany w jakiś tshirt. Są to 2 obiekty. Czy żeby tego ludzika zriggować konieczne jest złączenie tych obiektów w jeden? Czy można jakoś zriggować samo ciało a potem jakoś podpiąć ten tshirt, żeby odkształcał się na ciele pod spodem?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Podczas rigowania postaci gdy chce ustawić wagi vertexów często przesuwają się poza siatkę, tak jak na screenie:

rig.jpg

 

Muszę potem 'strzelać', który vertex w modyfikatorze skin to który na siatce. Soft to 3ds 2009. Jest na to jakaś rada, żeby vertexy w skin modyfikator zawsze był tak gdzie powinny i się nie przesuwały?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności