THE MANYSH TRAFO Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 LUDZIE HIFEE! Na bipeta nałożyłem MESHA jest good chciełem aby gostek spadł z helkoptera i jaja sie porobiły Mesh zostaje a bipet szaleje jakiś drgawek dostał (w cześniej zastosowałe RugDoll dla BIPETA) co ciekawsze w podglądzie Privew in window wszystko jest git. Pytanko czy to normalne 8-) jezeli tak to jak wyrenderować animke do awika???
kurt_hectic Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 1 zasada - zostaw bip-a w spokoju - zadem mesh, nie bedziesz mial problemow, .... i wazny jest tez uklad modyfikatorow,, po reactorze lepiej zosytawisz siatke w spokoju- ZROBILEM TUTORIAL O TYM >>>> W KRUTCE NA MAX3d.pl !!!!!!!!!!
THE MANYSH TRAFO Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 dzieki czekam na tutka ! jeno nie da sie z bipetem tego zrobić nie bardzo mi sie chce od początku tego zaczynać!?
southside Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 NIe wiem czy zauwazyliscie ze skrypt rogdoll nie jest poprawnie zrobiony. W preview reactora biped po podpienciu do rogdolla zachowuje sie ok ale po przeliczeniu sceny juz nie jest tak fajnie. Przyjmijmy ze np. biped ma nam opasc z pewnej wysokosci na podloge. I tak w preview bedzie to wygladalo super a przy przeliczaniu sceny wpadnie nam po same jaja (doslownie:) w podloge. Ale wystarczy nieco zmienic rogdolla (dodac 2 rzeczy) i wszystko jest ok!!:)
THE MANYSH TRAFO Napisano 14 Czerwiec 2004 Autor Napisano 14 Czerwiec 2004 YO! JAK ZMIENIC Rogdolla jakie rzeczy dodać oczym ty mówisz?????
southside Napisano 19 Czerwiec 2004 Napisano 19 Czerwiec 2004 Ok wiec... chwile - startuje maxa i otwieram piwko:)Tak wiec tworzymy bipeda i uruchamiamy rog doll script. Tworzymy humanoida. Nastepnie tworzymy podloge z ktora ma nasz biped wchodzic w reakcje, oczywiscie nasza podloge wciagamy do rigid body collection. I wszystko jest ok kiedy ogladamy naszego bipeda w preview reactora, ale po przeliczeniu animacji okazuje sie ze nasz biped nie zatrzyma sie caly na podlodze tylko jego gorna czesc a od tylka w dol zapadnie sie w podlodze. Zeby tego uniknac musimy: - dodac mu jeszcze jednego rogdolla w miejscu pelvisa; w parent wybieramy bip01 ktory to jest w srodku pelvisa a w child samego pelvisa. - nastepnie w solver collection dodajemy naszego nowego rogdolla i... - w rigid body collection dodajemy jeszcze bip01 to powinno wystarczyc; mam gotowa krotka animacje ktora pokazuje ze to dziala.Zabieralem sie do zmiany scryptu ale zabraklo czasu:) Pozdrawiam i zycze milej zabawy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się