Archon816 Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 Witam! Mój problem: mam prostą scenkę interior. Materiał na wnętrze to Multi/Sub-Object z dwoma materiałami Arch & Design - jeden zielony na ścianę a drugi teksturka na podłogę. Całość jest oświetlona Daylightem. Grzebałem już we wszystkich ustawieniach i nie mogę się dogrzebać jak ograniczyć efekt color bleedingu, żeby podłoga nie była taka zielona. Poniżej render z zielonymi ścianami i dla porównania z (prawie) białymi ścianami.
mirach Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 here ya go, 10s z google ;) http://www.mrmaterials.com/jeffs-blog/69-managing-color-bleed-when-using-final-gather.html pamietaj ze zeby dostac tą mapke trzeba ją odblokowac w pliku .ini, w tym linku pisze gdzie. 1
Archon816 Napisano 19 Październik 2010 Autor Napisano 19 Październik 2010 Ehh jesteś super ;) widziałem to wcześniej ale jakoś nie zwróciłem uwagi ;) Już wszystko działa jak należy. I pomyśleć, że wczoraj tego szukałem cały dzień xD Przepraszam za kłopot. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się