Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Mój problem: mam prostą scenkę interior. Materiał na wnętrze to Multi/Sub-Object z dwoma materiałami Arch & Design - jeden zielony na ścianę a drugi teksturka na podłogę. Całość jest oświetlona Daylightem. Grzebałem już we wszystkich ustawieniach i nie mogę się dogrzebać jak ograniczyć efekt color bleedingu, żeby podłoga nie była taka zielona. Poniżej render z zielonymi ścianami i dla porównania z (prawie) białymi ścianami.

 

87174867.th.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ehh jesteś super ;) widziałem to wcześniej ale jakoś nie zwróciłem uwagi ;) Już wszystko działa jak należy. I pomyśleć, że wczoraj tego szukałem cały dzień xD Przepraszam za kłopot. Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności