Napisano 19 Październik 201014 l Witam! Mój problem: mam prostą scenkę interior. Materiał na wnętrze to Multi/Sub-Object z dwoma materiałami Arch & Design - jeden zielony na ścianę a drugi teksturka na podłogę. Całość jest oświetlona Daylightem. Grzebałem już we wszystkich ustawieniach i nie mogę się dogrzebać jak ograniczyć efekt color bleedingu, żeby podłoga nie była taka zielona. Poniżej render z zielonymi ścianami i dla porównania z (prawie) białymi ścianami.
Napisano 19 Październik 201014 l here ya go, 10s z google ;) http://www.mrmaterials.com/jeffs-blog/69-managing-color-bleed-when-using-final-gather.html pamietaj ze zeby dostac tą mapke trzeba ją odblokowac w pliku .ini, w tym linku pisze gdzie.
Napisano 19 Październik 201014 l Autor Ehh jesteś super ;) widziałem to wcześniej ale jakoś nie zwróciłem uwagi ;) Już wszystko działa jak należy. I pomyśleć, że wczoraj tego szukałem cały dzień xD Przepraszam za kłopot. Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto