ti-tech Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Witam Mam pytanie - chce zrobic ramie robota - chytajacego jakies tam przedmioty tak jak na rysunku - te czerwone kola maja obrazowac jak dana kosc moze sie obraca - i za pomoca Assign Controller -> rotation -> Floal limit - zablokowalem obory danych koci - tak jak tego chce - z tym ze - nie chce animowac kazdej kosci z osobna tylko podpiac je uzywajac IK Solvers-> Hi Solbers np. i po tym jak przypisze to do moich kosci - te ograniczenia wszystkie znikaja ktore wprowadzilem wczesniej - i tutaj moje pytanie: Jak to zrobic zeby te kosci zachowy swoje ograniczenia? Bede bardzo wdzieczny za pomoc - a moze ktos podpowie jak inaczej cos takiego mozna zrobic - zeby nie bawic sie kazda koscia pokolei a ograniczac im ruch ->rotation tak jak tego chce. Pozdrawiam
guru Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Zobacz ze po aplikacji IK lista kontrolerow sie zmienia. Dostajesz nowe kontrolery animacji. Nie jestem pewien, ale jak na kosicach jest IK to nie mozna juz w jego kontrolerach grzebac, ewentualnie obchodzisz to poprzez dodanie innych kontrolek. Co do blokowania to chyba w Utylities>Info blokujesz osi dla obiektu i nie potrzebny zaden limiter. Limiter to jakbys chcial by ramie poruszalo sie w zakresei 45stopni np.
ti-tech Napisano 21 Październik 2010 Autor Napisano 21 Październik 2010 Ok - dzieki - w sumie sobie poradzilem - rzeczywiscie mozna to zablokowac bez limiterow, dzieki jeszcze raz. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się