Napisano 21 Październik 201014 l Witam Mam pytanie - chce zrobic ramie robota - chytajacego jakies tam przedmioty tak jak na rysunku - te czerwone kola maja obrazowac jak dana kosc moze sie obraca - i za pomoca Assign Controller -> rotation -> Floal limit - zablokowalem obory danych koci - tak jak tego chce - z tym ze - nie chce animowac kazdej kosci z osobna tylko podpiac je uzywajac IK Solvers-> Hi Solbers np. i po tym jak przypisze to do moich kosci - te ograniczenia wszystkie znikaja ktore wprowadzilem wczesniej - i tutaj moje pytanie: Jak to zrobic zeby te kosci zachowy swoje ograniczenia? Bede bardzo wdzieczny za pomoc - a moze ktos podpowie jak inaczej cos takiego mozna zrobic - zeby nie bawic sie kazda koscia pokolei a ograniczac im ruch ->rotation tak jak tego chce. Pozdrawiam
Napisano 21 Październik 201014 l Zobacz ze po aplikacji IK lista kontrolerow sie zmienia. Dostajesz nowe kontrolery animacji. Nie jestem pewien, ale jak na kosicach jest IK to nie mozna juz w jego kontrolerach grzebac, ewentualnie obchodzisz to poprzez dodanie innych kontrolek. Co do blokowania to chyba w Utylities>Info blokujesz osi dla obiektu i nie potrzebny zaden limiter. Limiter to jakbys chcial by ramie poruszalo sie w zakresei 45stopni np.
Napisano 21 Październik 201014 l Autor Ok - dzieki - w sumie sobie poradzilem - rzeczywiscie mozna to zablokowac bez limiterow, dzieki jeszcze raz. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto