Skocz do zawartości

Rigging - ramie robota - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam pytanie - chce zrobic ramie robota - chytajacego jakies tam przedmioty tak jak na rysunku -

 

62551858.jpg

 

te czerwone kola maja obrazowac jak dana kosc moze sie obraca - i za pomoca Assign Controller -> rotation -> Floal limit - zablokowalem obory danych koci - tak jak tego chce - z tym ze - nie chce animowac kazdej kosci z osobna tylko podpiac je uzywajac IK Solvers-> Hi Solbers np.

 

42251026.jpg

 

 

i po tym jak przypisze to do moich kosci - te ograniczenia wszystkie znikaja ktore wprowadzilem wczesniej -

 

11546076.jpg

 

 

i tutaj moje pytanie: Jak to zrobic zeby te kosci zachowy swoje ograniczenia?

 

Bede bardzo wdzieczny za pomoc - a moze ktos podpowie jak inaczej cos takiego mozna zrobic - zeby nie bawic sie kazda koscia pokolei a ograniczac im ruch ->rotation tak jak tego chce.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zobacz ze po aplikacji IK lista kontrolerow sie zmienia. Dostajesz nowe kontrolery animacji. Nie jestem pewien, ale jak na kosicach jest IK to nie mozna juz w jego kontrolerach grzebac, ewentualnie obchodzisz to poprzez dodanie innych kontrolek. Co do blokowania to chyba w Utylities>Info blokujesz osi dla obiektu i nie potrzebny zaden limiter. Limiter to jakbys chcial by ramie poruszalo sie w zakresei 45stopni np.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności