Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej na sculpcie się średnio znam, więc ocenę aspektów technicznych zostawię bardziej obcykanym. A sam model sprawia fajne wrażenie, tylko chyba jest źle zmapowany bo plamki się rozjeżdżają np. na udzie i klatce .

PS. Niech żyją smoki, pozdrów swój model ode mnie :D

Napisano
  • Autor

właśnie w kilku miejscach są takie rozjechane plamki, nie bardzo wiem dlaczemu :) w sumie model ma dość duży subdivision. Spróbuje poprawić.

Napisano

Mocno pognieciony ten model. Jeśli byś to poprawił to mogłaby być fajna pracka, póki co wygląda jak zrobiona na odpieprz. Tip taki ode mnie - jak rzeźbisz w Zbrushu czy innym sculpterze to pracując nad główną formą pracuj w niskim subdivision. Subdivision zwiększaj dopiero wtedy gdy wchodzisz w detal. Unikniesz dzięki temu takich pogniecień.

Napisano
  • Autor

Hej, chciałem zrobić efekt takiej pogniecionej skóry. Widać nie wyszło dobrze :) ale spróbuję zrobić jak mówisz.

 

pozdr.

Napisano

Siemasz, rozciagniete kropki są poprzez złe rozłożenie uV'ki, mozesz ją rozłozyć bezpośrednio w zbraszu uzywajac plugina UV Master, jest darmowy, możesz go pobrac z zbrasz center. Co do eksportu do maxa, to szczeze mowiac nie wiem, bo do maji jest opcja eksportu... Pewnie bezpośrednio do pliku maxowskiego tez gdzies jest, ale jak nie znajdziesz, to tool -> export -> i rozszerzenie obj.

Co do samego eksportu, to musisz troszke zejsc na niższy poziom Subdivisionów, wyeksportować normal mapę, displacementa i ewentualnie sam diffuse (tool -> texture map, tam klikasz "new from polypaint", jesli oczywiscie tam malowałes tego smoka..)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności