caemil-k Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 Witam, jestem nowym użytkownikiem Forum. Ostatnio zacząłem przygodę z Zbrush i 3ds max. Pierwsza moja większa praca, nieukończona to The Dragon. Chcę ją z Zbrush wyeksportować do 3ds max (jeszcze nie wiem jak;) ) i dodać elementy wokół smoka. Czas pracy 11h. Link bezpośredni: http://img842.imageshack.us/img842/5332/zbrushdocument.jpg
Smoku Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 Hej na sculpcie się średnio znam, więc ocenę aspektów technicznych zostawię bardziej obcykanym. A sam model sprawia fajne wrażenie, tylko chyba jest źle zmapowany bo plamki się rozjeżdżają np. na udzie i klatce . PS. Niech żyją smoki, pozdrów swój model ode mnie :D
caemil-k Napisano 26 Październik 2010 Autor Napisano 26 Październik 2010 właśnie w kilku miejscach są takie rozjechane plamki, nie bardzo wiem dlaczemu :) w sumie model ma dość duży subdivision. Spróbuje poprawić.
imprecis Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 Mocno pognieciony ten model. Jeśli byś to poprawił to mogłaby być fajna pracka, póki co wygląda jak zrobiona na odpieprz. Tip taki ode mnie - jak rzeźbisz w Zbrushu czy innym sculpterze to pracując nad główną formą pracuj w niskim subdivision. Subdivision zwiększaj dopiero wtedy gdy wchodzisz w detal. Unikniesz dzięki temu takich pogniecień.
caemil-k Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 Hej, chciałem zrobić efekt takiej pogniecionej skóry. Widać nie wyszło dobrze :) ale spróbuję zrobić jak mówisz. pozdr.
velendil Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 Siemasz, rozciagniete kropki są poprzez złe rozłożenie uV'ki, mozesz ją rozłozyć bezpośrednio w zbraszu uzywajac plugina UV Master, jest darmowy, możesz go pobrac z zbrasz center. Co do eksportu do maxa, to szczeze mowiac nie wiem, bo do maji jest opcja eksportu... Pewnie bezpośrednio do pliku maxowskiego tez gdzies jest, ale jak nie znajdziesz, to tool -> export -> i rozszerzenie obj. Co do samego eksportu, to musisz troszke zejsc na niższy poziom Subdivisionów, wyeksportować normal mapę, displacementa i ewentualnie sam diffuse (tool -> texture map, tam klikasz "new from polypaint", jesli oczywiscie tam malowałes tego smoka..)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się