Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej na sculpcie się średnio znam, więc ocenę aspektów technicznych zostawię bardziej obcykanym. A sam model sprawia fajne wrażenie, tylko chyba jest źle zmapowany bo plamki się rozjeżdżają np. na udzie i klatce .

PS. Niech żyją smoki, pozdrów swój model ode mnie :D

Napisano

Mocno pognieciony ten model. Jeśli byś to poprawił to mogłaby być fajna pracka, póki co wygląda jak zrobiona na odpieprz. Tip taki ode mnie - jak rzeźbisz w Zbrushu czy innym sculpterze to pracując nad główną formą pracuj w niskim subdivision. Subdivision zwiększaj dopiero wtedy gdy wchodzisz w detal. Unikniesz dzięki temu takich pogniecień.

Napisano

Siemasz, rozciagniete kropki są poprzez złe rozłożenie uV'ki, mozesz ją rozłozyć bezpośrednio w zbraszu uzywajac plugina UV Master, jest darmowy, możesz go pobrac z zbrasz center. Co do eksportu do maxa, to szczeze mowiac nie wiem, bo do maji jest opcja eksportu... Pewnie bezpośrednio do pliku maxowskiego tez gdzies jest, ale jak nie znajdziesz, to tool -> export -> i rozszerzenie obj.

Co do samego eksportu, to musisz troszke zejsc na niższy poziom Subdivisionów, wyeksportować normal mapę, displacementa i ewentualnie sam diffuse (tool -> texture map, tam klikasz "new from polypaint", jesli oczywiscie tam malowałes tego smoka..)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności