Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Mam sobie obiekt na który nałożony jest materiał typu Multi-sub object. Pod różnymi ID mam materiały składowe, z różnymi teksturami.

Chcę mój model wyeksportować do pewnego silnika 3D (opartego na DirectX), jednak jego shadery obsługują tylko jedną teksturę dla kanału diffuse.

 

Istnieje jakaś możliwość "spłaszczenia" tych tekstur? Chodzi mi o zamienienie ich w jedną dużą teksturę z odpowiednim mapowaniem.

 

Sama konwersja mogłaby nastąpić w programie lub na dowolnym etapie, byle po końcowym eksporcie do .x (format DirectX) mieć jedną mapę kanału diffuse.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności