beatles Napisano 30 Październik 2010 Napisano 30 Październik 2010 Witam serdecznie. Mam sobie obiekt na który nałożony jest materiał typu Multi-sub object. Pod różnymi ID mam materiały składowe, z różnymi teksturami. Chcę mój model wyeksportować do pewnego silnika 3D (opartego na DirectX), jednak jego shadery obsługują tylko jedną teksturę dla kanału diffuse. Istnieje jakaś możliwość "spłaszczenia" tych tekstur? Chodzi mi o zamienienie ich w jedną dużą teksturę z odpowiednim mapowaniem. Sama konwersja mogłaby nastąpić w programie lub na dowolnym etapie, byle po końcowym eksporcie do .x (format DirectX) mieć jedną mapę kanału diffuse.
zdeno Napisano 30 Październik 2010 Napisano 30 Październik 2010 musisz użyć "bake to texture" ale wcześniej musisz zrobić "unwrap" uv . poszperaj w sieci za tutorialami. zakładam że soft to 3dmax
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się