Napisano 30 Październik 201014 l Witam serdecznie. Mam sobie obiekt na który nałożony jest materiał typu Multi-sub object. Pod różnymi ID mam materiały składowe, z różnymi teksturami. Chcę mój model wyeksportować do pewnego silnika 3D (opartego na DirectX), jednak jego shadery obsługują tylko jedną teksturę dla kanału diffuse. Istnieje jakaś możliwość "spłaszczenia" tych tekstur? Chodzi mi o zamienienie ich w jedną dużą teksturę z odpowiednim mapowaniem. Sama konwersja mogłaby nastąpić w programie lub na dowolnym etapie, byle po końcowym eksporcie do .x (format DirectX) mieć jedną mapę kanału diffuse.
Napisano 30 Październik 201014 l musisz użyć "bake to texture" ale wcześniej musisz zrobić "unwrap" uv . poszperaj w sieci za tutorialami. zakładam że soft to 3dmax
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto