Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

Mam sobie obiekt na który nałożony jest materiał typu Multi-sub object. Pod różnymi ID mam materiały składowe, z różnymi teksturami.

Chcę mój model wyeksportować do pewnego silnika 3D (opartego na DirectX), jednak jego shadery obsługują tylko jedną teksturę dla kanału diffuse.

 

Istnieje jakaś możliwość "spłaszczenia" tych tekstur? Chodzi mi o zamienienie ich w jedną dużą teksturę z odpowiednim mapowaniem.

 

Sama konwersja mogłaby nastąpić w programie lub na dowolnym etapie, byle po końcowym eksporcie do .x (format DirectX) mieć jedną mapę kanału diffuse.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 831
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz użyć "bake to texture" ale wcześniej musisz zrobić "unwrap" uv . poszperaj w sieci za tutorialami. zakładam że soft to 3dmax

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.