Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Przejdę od razu do konkretów :)

 

Mam setup studia Vray, światła + materiały. Potrzebuje stworzyć bardzo bliski odpowiednik tego studia w Mentalu. Z materiałami sobie jakoś radzę ale warunki oświetleniowe to już nie taka prosta sprawa.

 

Scena vray ma kilka obiektów z vray light material, światło vray bez żadnych environmentów i hdr jako dodatki.

 

Wobec tego wpadł mi do głowy pewien pomysł.

 

Czy da się:

 

Wyrenderować ze studia Vray sferyczną mapę otoczenia, zapisać ją jako plik HDR i użyć jej potem po prostu do oświetlenia sceny Mental jako jedynego źródła światła?

Myślicie że to przejdzie ? :) A jeśli ktoś miałby inną koncepcję to będę wdzięczny za pomoc bo może idę w złym kierunku hehe.

 

Pozdrawiam

Robert

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 733
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hej!

Dzięki za odpowiedź. To był pierwszy skrypt z jakiego skorzystałem. Radzi sobie dobrze z materiałami ale właśnie największy problem mam z odwzorowaniem planów z vray light material.

Aktualnie walczę z shaderem mentala + kanał luminance. Narazie niestety kiepsko więc taki pomysł z 1 postu przyszedł mi do głowy :)

Napisano

zamiast tego ustaw światła a do refleksów ustaw białe plane. powinno styknąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności