Robertus Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Witam, Przejdę od razu do konkretów :) Mam setup studia Vray, światła + materiały. Potrzebuje stworzyć bardzo bliski odpowiednik tego studia w Mentalu. Z materiałami sobie jakoś radzę ale warunki oświetleniowe to już nie taka prosta sprawa. Scena vray ma kilka obiektów z vray light material, światło vray bez żadnych environmentów i hdr jako dodatki. Wobec tego wpadł mi do głowy pewien pomysł. Czy da się: Wyrenderować ze studia Vray sferyczną mapę otoczenia, zapisać ją jako plik HDR i użyć jej potem po prostu do oświetlenia sceny Mental jako jedynego źródła światła? Myślicie że to przejdzie ? :) A jeśli ktoś miałby inną koncepcję to będę wdzięczny za pomoc bo może idę w złym kierunku hehe. Pozdrawiam Robert
tweety Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/material-converter-v0-98b miałem podobny problem i ten skrypt załatwił mi większość problemów
Robertus Napisano 15 Listopad 2010 Autor Napisano 15 Listopad 2010 Hej! Dzięki za odpowiedź. To był pierwszy skrypt z jakiego skorzystałem. Radzi sobie dobrze z materiałami ale właśnie największy problem mam z odwzorowaniem planów z vray light material. Aktualnie walczę z shaderem mentala + kanał luminance. Narazie niestety kiepsko więc taki pomysł z 1 postu przyszedł mi do głowy :)
tweety Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 zamiast tego ustaw światła a do refleksów ustaw białe plane. powinno styknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się