żółty Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Cześć, czy ktoś wie może jak w modo odpalić override material taki jak w vrayu ?? W helpie wyczytałem, że trzeba nałożyć nowy shader na szczyt shader tree i przypisać go do odpowiedniej selekcji (czy jakoś tak ) ale męczę temat od paru godzin i nie mogę sobie z tym poradzić - byłbym wdzięczny za pomoc. Chyba, że jest jakiś inny sposób to chętnie się dowiem - generalnie chodzi o to, że światło odbite od obiektu A powoduje przepalenia na obiekcie B - wiadomo w vrayu prosta akcja oveeride mtl i po sprawie, ale czy da rade zrobić coś takiego w modo ?
uzumakishadow Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Hmm. Jeśli dobrze zrozumiałem to chciałbyś aby obiekt B był mniej podatny na GI tak? Jeśli tak to Render -Alpha Output -Final Color Output -Moj material --Shader --Material -Base Shader -Moj drugi material --Material -Base Material Czyli, moj material(grupa) z osobnym dodanym shaderem, laduje ponad base shader. Nastepnie w moj material(grupa) a dokladniej w jego nowo przypisanym shaderze ustawiasz jak bardzo ma byc podatny na gi, direct i mozesz jeszcze zmniejszyc/zwiekszyc bleeding (ind ilum sat.) od odbitego koloru. O to chodziło? Pozdro. Uzu 1
żółty Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 dokładnie o to chodziło - dzięki bardzo rep poleci :] a swoją drogą Panowie admini co z tym działem dla modo ? Czuję się dyskryminowany :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się