Gość norrec69 Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Witam Mam problem z exportowaniem i importowaniem obiektów. Po wyexportowaniu obiektu z wycentrowanym pivotem i ponownym imporcie go do Maji pivot ląduje spowrotem w środku układu współrzędnych. Czy jest jakiś sposób, aby temu przeciwdziałać? Przez wyżej wymieniony problem nie mogę dokonać animacji w Opengl'u jeśli nie wyeksportuje obiektu z Majki na współrzędnych (0,0,0) co powoduje dodatkową żmudną robotę przy przesuwaniu obiektu. Edit. Obiekt eksportowany jest oczywiście do formatu *.OBJ
Kroopson Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Nie da się - Obj nie zapisuje takich informacji jak pivot point, wszystkie współrzędne punktów przechowuje w przestrzeni globalnej sceny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się