Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem z exportowaniem i importowaniem obiektów. Po wyexportowaniu obiektu z wycentrowanym pivotem i ponownym imporcie go do Maji pivot ląduje spowrotem w środku układu współrzędnych. Czy jest jakiś sposób, aby temu przeciwdziałać? Przez wyżej wymieniony problem nie mogę dokonać animacji w Opengl'u jeśli nie wyeksportuje obiektu z Majki na współrzędnych (0,0,0) co powoduje dodatkową żmudną robotę przy przesuwaniu obiektu.

 

Edit. Obiekt eksportowany jest oczywiście do formatu *.OBJ

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 607
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie da się - Obj nie zapisuje takich informacji jak pivot point, wszystkie współrzędne punktów przechowuje w przestrzeni globalnej sceny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności