Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponowałbym zacząć modelować z sześcianu segmenty 2x2x2 później dodając convert to editable poly korzystając z chamfer i connect pododawać w odpowiednich miejscach edge po czym nałożyć jakiś smoother chociażby klikając w subdivision surface ->use NURMS Subdivision i Iterations na 2

Napisano

Zrób sobie boxa, zaznacz przeciwległe krawędzie po bokach i daj jakiś spory chamfer, zaznacz wszystkie krawędzie na górze i znowu chamfer (zmień ilość segmentów np na 4), zaznacz wszystkie krawędzie pionowe, kliknij loop, żeby się zaznaczyły od dołu do samego czubka i daj mały chamfer z jednym segmentem. dodaj na to TurboSmooth. Wygląda mniej więcej jak to coś na zdjęciu (mam nadzieje ;P)

Napisano
Proponowałbym zacząć modelować z sześcianu segmenty 2x2x2 później dodając convert to editable poly korzystając z chamfer i connect pododawać w odpowiednich miejscach edge po czym nałożyć jakiś smoother chociażby klikając w subdivision surface ->use NURMS Subdivision i Iterations na 2

 

to nie jest dział 3d max, więc ta odpowiedź jest niedopuszczalna




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności