riters Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Witam! Może mi ktoś podpowiedzieć jak zrobić taka bryłe? Moje metody niedają niestety zbyt dobrych rezultatów:/ Z góry dziękuje za pomoc:) http://www.photoblog.pl/krit Zdjęcie bryły w linku:)
pim_pon Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Proponowałbym zacząć modelować z sześcianu segmenty 2x2x2 później dodając convert to editable poly korzystając z chamfer i connect pododawać w odpowiednich miejscach edge po czym nałożyć jakiś smoother chociażby klikając w subdivision surface ->use NURMS Subdivision i Iterations na 2
Kubajaniak Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Zrób sobie boxa, zaznacz przeciwległe krawędzie po bokach i daj jakiś spory chamfer, zaznacz wszystkie krawędzie na górze i znowu chamfer (zmień ilość segmentów np na 4), zaznacz wszystkie krawędzie pionowe, kliknij loop, żeby się zaznaczyły od dołu do samego czubka i daj mały chamfer z jednym segmentem. dodaj na to TurboSmooth. Wygląda mniej więcej jak to coś na zdjęciu (mam nadzieje ;P)
riters Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 wielkie dzieki! dobrze kombinowałam:P
proxy1 Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Proponowałbym zacząć modelować z sześcianu segmenty 2x2x2 później dodając convert to editable poly korzystając z chamfer i connect pododawać w odpowiednich miejscach edge po czym nałożyć jakiś smoother chociażby klikając w subdivision surface ->use NURMS Subdivision i Iterations na 2 to nie jest dział 3d max, więc ta odpowiedź jest niedopuszczalna
Rekomendowane odpowiedzi