Macjej Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Witam, czy byłby w stanie mi ktoś napisać, jak wykonać model półksiężyca w 3d-maxie? Nie widziałem takiej opcji w programie, a przerabianie "C" vertexami nie ma sensu. Z góry dzięki za pomoc : ).
Kubajaniak Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Nie wiem, czy będzie Ci to pasować, ale może tak: Zrób sobie ze splain'a okrąg, później skalowaniem i wciśniętym shift'em zrób drugi większy okrąg. Przerób oba na editable splain, i połącz funkcją attach. Przełącz sobie na zaznaczanie krawędzi i wywal w obu okręgach krawędzie po prawej stronie. Przesuń vertexy mniejszego okręgu do większego tak, żeby utworzyły Ci księżyc. Zaznacz vertexy które się łączą z obu okręgów, kliknij fuse i weld (zrób to oddzielnie dla górnych i dolnych vertexów) Przestaw po prawej stronie w zakładce interpolation wartość "steps" (im więcej, tym księżyc będzie mniej kanciasty) Skonwertuj do editable poly i daj modyfikator shell. Wychodzi coś takiego: 1
Macjej Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 Super : ), Dzięki Ci bardzo, po kilku przeróbkach będzie to co chciałem osiągnąć : D.
Macjej Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 Jeszcze raz witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, bo problem jest pewnie do rozwiązania w 30 sek, ale nie mam pojęcia jak : ). Chodzi o renderowanie, jak zmienić, żeby 3Dmax Renderował w Mental-reyu,a nie tym swoim? Kiedyś coś poklikałem i nie wiem jak to odwrócić. Jeszcze raz przepraszam za offtop.
Kubajaniak Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Kliknij F10, zjedź na sam dół, rozwiń Assign Renderer i zmień Production ;) Pozdro
Macjej Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 Omg... Po raz kolejny dzięki bardzo : ).
Rekomendowane odpowiedzi