arturskoczek Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) Witam serdeczenie, forum max3d.pl przeglądam od dłuższego czasu, dotąd jednak jako niezarejestrowany użytkownik... oto co popełniłem ostatnio, wiem ze porownując do niektórych osób tutaj, cienko, ale będę próbował dalej. Kolejne widoki w drodze, planuję też wersję wieczorną oświetlenia. pozdrawiam Artur Uploaded with ImageShack.us Edytowane 3 Grudzień 2010 przez arturskoczek
lukasjogabonito Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Nie znam się na exteriorach, ale jako postronna osoba mogę powiedzieć że miłe w odbiorze...Trawa na plaży troszkę odbiega od reszty, woda fajnie wyszła...
Stachu Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 jestem takiego samego zdania co lukasjogabonito. Wizka bardzo fajna, ale niestety z tą trawą coś nie tego. Domyślam się, że chodziło o takie źdźbła jak na wydmach, to powinno być raczej rzadsze, coś jak to? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Dune_11.jpg
arturskoczek Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 dziekuje za odpowiedzi, macie racje, warto jeszcze nad tym popracować, w szczególności nad zielenią i materiałami, bo chyba mogłoby być lepiej. Czy mógłbym prosić o przeniesienie tematu do działu WIP albo porade jak tam to zamieścić? bo zakładać drugiego tematu chyba nie ma sensu.
prrrszalony Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Przeniosłem :) Sami możecie zmieniać chyba tylko nazwy tematów. Na przyszłość polecam odezwać się do kogoś z moderacji :) Zajmuje to chwilkę, ale nie zawsze można trafić na temat z taką prośbą :]
arturskoczek Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 dziekuje za przeniesienie tematu ;) teraz chyba troche lepiej? Uploaded with ImageShack.us
Stachu Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 wow teraz to od razu inaczej, lepiej! jeszcze nich inni się wypowiedzą ;)