TAlGER Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Witam zaczynam pisać pracę dyplomową na temat bliżej nieokreślony :P hehe nie ogólnie mniej więcej będzie on brzmiał tak "Tworzenie reklamy (animacji) z wykorzystaniem różnych narzędzi (programów)" pierwsza prośba byłą by w pomocy sformułowania tematu co by dobrze brzmiał i był odpowiedni;) ogólnie chodzi o to, że stworzę reklamę przy użyciu różnych narzędzi i technik, będzie jakiś model czy dwa zrobione i z animowane w 3d będą jakieś efekty i elementy rodem z motion graphic (Adobe affter effects), oczywiście do tego dźwięk wiec obróbka w Soundbooth i montaż w Premier Pro, no i nie wiem czy coś jeszcze można by dodać. Prawdopodobnie można by to umieścić też w temacie typu "reklama tworzona przy pomocy 3d" albo coś podobnego, ale formułując temat tak jak za pierwszym razem napisałem mam większe pole do popisu jeżeli chodzi o samą formę pisaną (a z nią będą największe problemy, zawsze byłem bardziej praktyczny) a dzięki temu będę miał więcej tematów do pokrycia, prze co nie będę musiał się aż tak wgłębiać i opisywać jednego:P hehe - wiem wiem, leń, nieuk, idę na łatwiznę itd. itp. Drug spraw którą bym chciał was prosić/spytać to literatura... większość napisze z głowy albo ze stron internetowych- ale abstra***ąc od tego do jakich książek mam sięgać chodzę po empiku i necie i nie wiem , jakąś będę musiał znaleźć o historii reklamy i reklamy telewizyjnej, ale to powiedzmy pikuś bo to tam wstęp de fecto, potem biblia 3d max, jakąś tam może jeszcze, ale co dalej? no do after effecta i premier pro też znajdę? ale to jest obsługa a co więcej jakaś teoria animacji czy coś? w ogóle z jakiej korzystać i co opisywać (to wyszła chyba 3 prośba) poza częścią praktyczną/produkcyjną (jak to zrobiłem) ?? Dzięki z góry za wszelkie porady i pozdrawiam serdecznie :)
Hubi Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Heja. Ja pisałem podobną pracę (inżynierską), tytuł był prosty a za razem dawał szerokie pole "manewru" piśmienniczego :) Brzmiał on "Proces produkcji animowanego spotu reklamowego z wykorzystaniem technik komputerowych". A konsultowałeś tą sprawę z promotorem? Może on podpowie lub skonstruuje Ci temat. Jeżeli chodzi o literaturę to również miałem dość ubogą (promotor widział w tym problem ale jakoś przeszło). Ogólnie upchnąłem tam wszystko z czymkolwiek, kiedykolwiek, jakkolwiek miałem styczność z poruszanymi zagadnieniami w pracy. Znalazły się tam pozycje książkowe (biblia, czarna księga animatora + książki do używanego softu pobocznego jak np flash), źródła internetowe (artykuły - chyba nawet jakieś z max3d :), making ofy itp), oraz dokumentacje wykorzystanego oprogramowania (które są dosyć obszernym źródłem wiedzy). Oczywiście wszystko w odniesieniu do tekstu. Nie było tego dużo ale było już na czym oprzeć wiedzę. W pracy leciałem po prostu kolejnymi etapami tworzenia filmiku z wyjaśnieniem co i z czym się tam jje :) Jak zażyczy sobie Twój promotor to nie wiem :) Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
Janek Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 Siema, Moja praca inż to było "Husarz - tworzenie postaci dla potrzeb produkcyjnych" - ja spędziłem setki godzin na tutorialach od digtal-tutors, gnomon workshop, linda i nie wiem co tam jeszcze aby sobie w bani wszystko poukładać(wymieniłem adresy do nich w źródłach oczywiście). I tak jakieś tutoriale robiłem równolegle do pracy 3d i do dokumentacji (pisalem) inne tutki oglądałem tylko do teorii - ogólnie byłem zdany sam na siebie we wszystkim. W źródłach wymieniłem jakieś książki bo tak wypada ale koniec końców to do nich nie zaglądałem.Tak na marginesie to samo stwierdzenie "3d" w temacie pracy rozszerz według mnie jej zakres bardzo.A tak poza tym to kolega Hubi prawdę mówi i ja się pod tym podpisuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się