Napisano 19 Grudzień 201014 l Model opierający się na turbosmoothie W górnej części widać na przodzie modelu mini-wgłębienie, taką ramkę. W dolnej chcę wykonać to samo, ale w bardziej nieregularnym kształcie, zaznaczonym czerwoną linią. W jaki sposób pociąć tutaj siatkę, żeby efekt po turbosmooth'ie był dobry? Czy to jest dobra droga? Edytowane 19 Grudzień 201014 l przez freqfreq
Napisano 19 Grudzień 201014 l Dajesz, MS/TS z iteracja powiedzmy 1, collapujesz , masz 4 razy gęstszą siatkę i w niej możesz operować. a potem znowu MS/TS. Pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 201014 l Autor I nie ma opcji na zrobienie tego na takiej lajtowej siatce? trzeba w takich sytuacjach pracować jednak na gęstszej?
Napisano 19 Grudzień 201014 l W tym co zrobiłeś na ostatnim screenie to pewnie jak sam zauważyłeś dawało złe efekty. A co za różnica na moje oko dałeś tam iteracje x3 w MS, także jeśli sobie jedną iteracje scollepsujesz, zrobisz w tym otwór a potem dasz x2 jeszcze to wyjdzie na to samo nie?
Napisano 19 Grudzień 201014 l Autor Wychodzi na to samo, jasne, i działa. Pytanie bardziej teraz już dotyczy takiego 'workflow', bo wiadomo - wrzucasz edit poly NAD smooth'a, no i już żadnych detali z poprzedniego edit poly, tego pod smooth'em nie poprawisz tak łatwo...
Napisano 19 Grudzień 201014 l No niby tak, zawsze można mieć przy jakimś większym obiekcie save`a z przed Smootha, lub ten obiekt ukryty w scenie bez smootha. Ale wszystko opiera się na dobrym rozplanowaniu obiektu tak by nie potrzeba było robić takich poprawek. Osobiście nie mam raczej z tym problemu, bo nie potrzebuje wracać do stanu z przed wygładzania. Trzeba dobrze zaplanować o ma być w tym obiekcie i się w tym nie pogubić ;)