Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Model opierający się na turbosmoothie

W górnej części widać na przodzie modelu mini-wgłębienie, taką ramkę.

W dolnej chcę wykonać to samo, ale w bardziej nieregularnym kształcie, zaznaczonym czerwoną linią.

W jaki sposób pociąć tutaj siatkę, żeby efekt po turbosmooth'ie był dobry?

pytu.jpg

 

Czy to jest dobra droga?

pytq.jpg

Edytowane przez freqfreq

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 873
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dajesz, MS/TS z iteracja powiedzmy 1, collapujesz , masz 4 razy gęstszą siatkę i w niej możesz operować. a potem znowu MS/TS.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

I nie ma opcji na zrobienie tego na takiej lajtowej siatce? trzeba w takich sytuacjach pracować jednak na gęstszej?

Napisano

W tym co zrobiłeś na ostatnim screenie to pewnie jak sam zauważyłeś dawało złe efekty. A co za różnica na moje oko dałeś tam iteracje x3 w MS, także jeśli sobie jedną iteracje scollepsujesz, zrobisz w tym otwór a potem dasz x2 jeszcze to wyjdzie na to samo nie?

Napisano
  • Autor

Wychodzi na to samo, jasne, i działa.

Pytanie bardziej teraz już dotyczy takiego 'workflow',

bo wiadomo - wrzucasz edit poly NAD smooth'a, no i już żadnych detali z poprzedniego edit poly, tego pod smooth'em nie poprawisz tak łatwo...

Napisano

No niby tak, zawsze można mieć przy jakimś większym obiekcie save`a z przed Smootha, lub ten obiekt ukryty w scenie bez smootha. Ale wszystko opiera się na dobrym rozplanowaniu obiektu tak by nie potrzeba było robić takich poprawek. Osobiście nie mam raczej z tym problemu, bo nie potrzebuje wracać do stanu z przed wygładzania. Trzeba dobrze zaplanować o ma być w tym obiekcie i się w tym nie pogubić ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności