freqfreq Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 (edytowane) Model opierający się na turbosmoothie W górnej części widać na przodzie modelu mini-wgłębienie, taką ramkę. W dolnej chcę wykonać to samo, ale w bardziej nieregularnym kształcie, zaznaczonym czerwoną linią. W jaki sposób pociąć tutaj siatkę, żeby efekt po turbosmooth'ie był dobry? Czy to jest dobra droga? Edytowane 19 Grudzień 2010 przez freqfreq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 Dajesz, MS/TS z iteracja powiedzmy 1, collapujesz , masz 4 razy gęstszą siatkę i w niej możesz operować. a potem znowu MS/TS. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2010 I nie ma opcji na zrobienie tego na takiej lajtowej siatce? trzeba w takich sytuacjach pracować jednak na gęstszej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 W tym co zrobiłeś na ostatnim screenie to pewnie jak sam zauważyłeś dawało złe efekty. A co za różnica na moje oko dałeś tam iteracje x3 w MS, także jeśli sobie jedną iteracje scollepsujesz, zrobisz w tym otwór a potem dasz x2 jeszcze to wyjdzie na to samo nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2010 Wychodzi na to samo, jasne, i działa. Pytanie bardziej teraz już dotyczy takiego 'workflow', bo wiadomo - wrzucasz edit poly NAD smooth'a, no i już żadnych detali z poprzedniego edit poly, tego pod smooth'em nie poprawisz tak łatwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 No niby tak, zawsze można mieć przy jakimś większym obiekcie save`a z przed Smootha, lub ten obiekt ukryty w scenie bez smootha. Ale wszystko opiera się na dobrym rozplanowaniu obiektu tak by nie potrzeba było robić takich poprawek. Osobiście nie mam raczej z tym problemu, bo nie potrzebuje wracać do stanu z przed wygładzania. Trzeba dobrze zaplanować o ma być w tym obiekcie i się w tym nie pogubić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2010 Dzięki za pomoc. Appreciate it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi