Skocz do zawartości

Detal na Turbosmooth'ie


freqfreq

Rekomendowane odpowiedzi

Model opierający się na turbosmoothie

W górnej części widać na przodzie modelu mini-wgłębienie, taką ramkę.

W dolnej chcę wykonać to samo, ale w bardziej nieregularnym kształcie, zaznaczonym czerwoną linią.

W jaki sposób pociąć tutaj siatkę, żeby efekt po turbosmooth'ie był dobry?

pytu.jpg

 

Czy to jest dobra droga?

pytq.jpg

Edytowane przez freqfreq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W tym co zrobiłeś na ostatnim screenie to pewnie jak sam zauważyłeś dawało złe efekty. A co za różnica na moje oko dałeś tam iteracje x3 w MS, także jeśli sobie jedną iteracje scollepsujesz, zrobisz w tym otwór a potem dasz x2 jeszcze to wyjdzie na to samo nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, zawsze można mieć przy jakimś większym obiekcie save`a z przed Smootha, lub ten obiekt ukryty w scenie bez smootha. Ale wszystko opiera się na dobrym rozplanowaniu obiektu tak by nie potrzeba było robić takich poprawek. Osobiście nie mam raczej z tym problemu, bo nie potrzebuje wracać do stanu z przed wygładzania. Trzeba dobrze zaplanować o ma być w tym obiekcie i się w tym nie pogubić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności