Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hikoo ma racje sporo zalezy od renderera, a dokladnie od jego poprawnosci fizycznej. Jesli chodzi o ustawienie materialu, to nie uzyskasz prawie 100% zgodnosc z oryginalem operujac tylko na jednej wartosci index ref. Jest ich conajmniej kilka.

Napisano
  • Autor

Więc jaki render proponujecie i co na temat ustawień - czy brazil jest \"poprawny fizycznie\"?

Napisano

Kx > final jest trudny na poczatek a zeby obyc sie z GI i fotonami bez zniechecenia radzil bym te dwa rendery poprostu sa milsze i nie tak ...hmmm trudne w obsludze....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności