mrozik Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu.
Rascal Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 Hikoo ma racje sporo zalezy od renderera, a dokladnie od jego poprawnosci fizycznej. Jesli chodzi o ustawienie materialu, to nie uzyskasz prawie 100% zgodnosc z oryginalem operujac tylko na jednej wartosci index ref. Jest ich conajmniej kilka.
mrozik Napisano 7 Czerwiec 2004 Autor Napisano 7 Czerwiec 2004 Więc jaki render proponujecie i co na temat ustawień - czy brazil jest \"poprawny fizycznie\"?
Marcin Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Kx > final jest trudny na poczatek a zeby obyc sie z GI i fotonami bez zniechecenia radzil bym te dwa rendery poprostu sa milsze i nie tak ...hmmm trudne w obsludze....
kx Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 tutaj bylo pyt. o kaustyki, btw. napisalem tutoriala :P http://www.3dr.megakonta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63 stary bo stary ale cii :P tylko szkoda ze fR zajmuje (instalka) 130 mb... :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się