Napisano 2 Czerwiec 200420 l Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu.
Napisano 4 Czerwiec 200420 l Hikoo ma racje sporo zalezy od renderera, a dokladnie od jego poprawnosci fizycznej. Jesli chodzi o ustawienie materialu, to nie uzyskasz prawie 100% zgodnosc z oryginalem operujac tylko na jednej wartosci index ref. Jest ich conajmniej kilka.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor Więc jaki render proponujecie i co na temat ustawień - czy brazil jest \"poprawny fizycznie\"?
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Kx > final jest trudny na poczatek a zeby obyc sie z GI i fotonami bez zniechecenia radzil bym te dwa rendery poprostu sa milsze i nie tak ...hmmm trudne w obsludze....
Napisano 7 Czerwiec 200420 l tutaj bylo pyt. o kaustyki, btw. napisalem tutoriala :P http://www.3dr.megakonta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63 stary bo stary ale cii :P tylko szkoda ze fR zajmuje (instalka) 130 mb... :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto