Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hikoo ma racje sporo zalezy od renderera, a dokladnie od jego poprawnosci fizycznej. Jesli chodzi o ustawienie materialu, to nie uzyskasz prawie 100% zgodnosc z oryginalem operujac tylko na jednej wartosci index ref. Jest ich conajmniej kilka.

Napisano

Kx > final jest trudny na poczatek a zeby obyc sie z GI i fotonami bez zniechecenia radzil bym te dwa rendery poprostu sa milsze i nie tak ...hmmm trudne w obsludze....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności