mrozik Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hikoo Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 wszystko zalezy od rendera jakiego uzywasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rascal Posted June 4, 2004 Share Posted June 4, 2004 Hikoo ma racje sporo zalezy od renderera, a dokladnie od jego poprawnosci fizycznej. Jesli chodzi o ustawienie materialu, to nie uzyskasz prawie 100% zgodnosc z oryginalem operujac tylko na jednej wartosci index ref. Jest ich conajmniej kilka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrozik Posted June 7, 2004 Author Share Posted June 7, 2004 Więc jaki render proponujecie i co na temat ustawień - czy brazil jest \"poprawny fizycznie\"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 V-ray albo Brazil Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 a ja proponuje final rendera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Kx > final jest trudny na poczatek a zeby obyc sie z GI i fotonami bez zniechecenia radzil bym te dwa rendery poprostu sa milsze i nie tak ...hmmm trudne w obsludze.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 tutaj bylo pyt. o kaustyki, btw. napisalem tutoriala :P http://www.3dr.megakonta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63 stary bo stary ale cii :P tylko szkoda ze fR zajmuje (instalka) 130 mb... :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now