Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie. Dopiero co zaczynam zabawę z tym programem.

Pytanie nasuwa się takie, że nie wiem od czego zacząć. Robić coś na postawie tutoriali, czy lepiej samemu się podszkolić w opcjach programu ?

Bo u mnie to wygląda tak, że kiedyś jak zaczynałem zabawę z Photoshopem to sam się bawiłem w opcjach, natomiast teraz jestem zaawansowany, nie wiem jak w 3ds max będzie, dlatego wolę się upewnić co będzie lepsze.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

I to, i to.

Moim warto trochę pobawić się samemu, przerobić też tutoriale o jakiejś konkretnej tematyce (modeling/animacja itd.) oraz może tutoriale pokazujące jak wykonać jakiś konkretny projekt, pokrywające jego wykonanie od przygotowania sceny, do finalnego renderingu.

Osobiście uczyłem się stopniowo, po kolei: podstawy ogarnąłem sam, potem modeling, potem animacja itd.

Polecam digital-tutors, wiele się z nich nauczyłem.

Napisano

Głupie pytanie wam zadam także. Otóż jak nakładam teksturę, to nie ma realistycznego obrazu. Do tego v-ray jest potrzebny zainstalowany ?

Po nałożeniu tekstury pokazuje mi się na obrazie owa, aczkolwiek jakby była zakryta szarą barwą i ledwo co widać. Nie wiem, jeszcze się nie znam dokładnie na tym, ale wolę zapytać co i jak, abym chociaż taką małą podstawę opanował o co chodzi.

Napisano

Poczytaj, pooglądaj, poucz się.

To wszystko kwestia świateł, renderera, ustawień.

Po włączeniu maxa, narzuceniu tekstury i kliknięciu render nie uzyskasz nic sensownego.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności